Ola
Eu describe o meu setup.
VBulletin-4.0.5 e eu teño instalado o vBET versión.
"Eu teño vBSEO en execución, pero non integrado con vBSEO vBET. Eu mudei os arquivos e vBSEO sitemap vBSEO foro e eu desaparecera. Así, deixei os orixinais.
"Eu non cambiei. Htacess quere.
Vbeta parece funcionar ben sen ser integrado con vBSEO, corrígame se estou errado, por favor.
O meu problema:
-Teño tres estilos diferentes para escoller polo usuario escolle-los usuario.El e está todo ben.
-Eu teño varios foros cun estilo por defecto, así que cando entra recibe este estilo.
-Con non activación vbeta traballo. Non podo asociar estilos foros.
Por favor me diga como solucionar este problema.
Moitas grazas.
Hola: Le describo mi instalación. -Tengo instalado Vbulletin 4.0.5 y vbet la última versión. -Tengo funcionando vbseo , pero no he integrado vbet con vbseo. Cambié los archivos de vbseo y vbseo sitemap y el foro me desaparecía. Así que dejé los originales. -No he cambiado el .htacess tampoco. Vbet parece que funciona bien sin estar integrado con Vbseo,corrígame si me equivoco, por favor. Mi problema: -Tengo tres estilos diferentes para elegir por el usuario.El usuario los elige y todo va bien. -Tengo varios foros con un estilo predeterminados, de tal forma que cuando entras se pone este estilo. -Con Vbet activado no funciona. No puedo asociar foros a estilos. Por favor dígame como solucionar este problema. Muchas gracias.