Ten en conta que non integrar vBET con vBSEO, el vai traballar, pero as conexións non serán traducidos. Ii é mellor para o seu SEO para integrar e ter con traducido, de xeito que estes consellos. Se ten problemas coa integración - primeiro comproba que fixo todo como se amosa. A continuación, abrir novo segmento co informe de erro para iso. Tamén por favor escriba que versión vBSEO está a usar.
Sobre os estilos estándar para foros. Primeiro - por favor, diga que iso non funciona cando convidado de caché está desactivado. 2 - Por favor, describa como vinculación co estilo por defecto no foro? É algunha configuración vBuletn (onde) ou que está feito por algúns mod. Necesitamos máis detalles para poder reproducir o problema e resolvelo. Tamén necesitamos saber é realmente un erro, ou algún problema de integración.
Último editado por vBET; 16-08-10 en 22:43.
Ola:
Eu cambiar a opción: Use Cache Full File para os hóspedes (BETA!) No
I definir estilos estándar por vBulletin funcións normais. sen mods.
Podes probar isto: Vaia a AdminCP-Forum e moderadores.
Tome calquera foro e poñer un estilo personalizado para calquera foro.
Establecer elección Rewrite polo usuario: yes
Se insire a este foro os cambios de estilo. Non importa o estilo que usa na actualidade.
Agora doesn, t funciona.
Moitas grazas
quere dicir. enlace de rexistro chosing polo usuario? Debo estar conectado ou non?
Non, non é necesario.
Podes ver iso na miña páxina:
aquaterraria.com - Inicio
Esta páxina ten tres estilos xerais, os usuarios poden escoller eles:
branco
Verde
Marrón
Se vai para o foro:
Dendrobates
Os cambios de estilo (cabeceira, cor ...). Este estilo é só para este foro eo usuario non pode escolle-lo.
Cando Vber activa, e non funciona.
ten unha vBET actived agora? ou non? porque eu estaba no seu sitio e este estilo é workng só no sitio principal.