Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 14

Thread: Eu publicar un novo tema ou responder a un tema ou borrar unha mensaxe el redirecciona-me a unha páxina en branco ...

Membro Junior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Default Eu publicar un novo tema ou responder a un tema ou borrar unha mensaxe el redirecciona-me a unha páxina en branco ...

cando publicar un novo tema ou responder a un tema ou borrar unha mensaxe el redirecciona-me a unha páxina en branco ... (Internet Explorer non pode exhibir a páxina web) Algunha idea ...

aquí é o meu. htaccess

# Comentar a seguinte liña (engade "#" no inicio)
    # Para desactivar funcións mod_rewrite.
    # Nota: aínda que desactivar o hack en
    # Panel de control para deixar vBSEO url reescribir.
    RewriteEngine On

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml | ..? Txt) (\\ gz))? Vbseo_sitemap $ / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

# VBET Begin

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / forum / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = foro / / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

End # VBET

# VBSEO
    # Algúns servidores esixen a directiva RewriteBase ser
    # Habilitado (eliminar "#" no inicio para activar)
    # Teña en conta: cando activado, ten que incluír o camiño
    # Para o cartafol raíz vB (ie RewriteBase / foros /)
    # RewriteBase /

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Primeiro actualice a última versión (non é vBET 3.3.5, pero imos fixo outro lanzamento hoxe / tommorow con correccións de erros pequenos polo que non é urxente, entón agarde 3.3.6 nad actualización entón) e confirmar que iso aínda ocorre - se é así, entón Kamil ha preguntarlle sobre os detalles, porque non somos capaces de reproducir-lo no noso foro (se puder, por favor, teña en conta-nos como facelo exactamente).

Tamén pode vBET dissable por un momento e comproba problema aínda existe a certeza de que está relacionada coa vBET. Se o problema seguirá a existir con discapacidade vBET, entón Issei está noutro lugar - pode comprobar-lo por temporais dissabling outros mods un por un e mirar cando problema desaparecer.

O seu htaccess parece Aceptar.

Membro Junior
    Rexistrado
    Decembro 2009

A actualización non resolve-lo .. Eu desactivar VBET eo problema aínda estaba alí .. Parece ser o chagas que as instrucións VBET dicir que facer para os arquivos vBSEO. Desfixeron-los e que o problema foi aínda .. Re lles fixo e volveu .. Con ou fóra VBET activado .. Eu estou usando vBSEO 3.5.1 PL1

Rexistrado
    Outubro 2009

OK entón - esta é unha información moi importante para nós - nós probamos vBET en vBSEO 3.5.1 non vBSEO 3.5.1 PL 1. Kamil serán feitos as probas para ver que somos capaces de reproducir o problema. Se é así, imos resolver-lo e darlle solución rápida, antes de nova versión virá. Se non imos pedir-lle para o acceso ao seu foro para poder comprobar e resolver-lo alí.

Membro Junior
    Rexistrado
    Decembro 2009

OK .. deixe-me saber ...

Eu teño desfeito a cambios nos arquivos vBSEO e todo parece estar funcionando ben **********

Rexistrado
    Outubro 2009

Está traballando, mais non todo - as ligazóns non son traducidas ben agora. Aqueles cambios de integración son requiridos para traducir ligazóns. Cando escribín - comprobarémolo e solucionalo tan serás capaz de utilizar todas as características de vBET

Membro Junior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Impresionante ... Grazas .. Vostedes teñen gran apoio!

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Desde a actualización a 3.3.6 eu sigo recibindo esas mesmas páxinas brancas. Isto acontece de forma aleatoria. Con todo, cando desactiva VBET iso non acontece a todos. Escriba aquí!

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Eu verifiquei na versión vBSEO 3.5.1 pl1 no noso foro de proba e eu non podo reproducir-lo. Vou escribir sobre iso para Michał.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola,

Agora o noso principal foro está a traballar en este último vBSEO 3.5.1 PL1. Non podo atopar este problema, entón por favor:
    1. pode reproducir-lo no noso foro principal? por favor, ténteo de atopar este problema neste foro e pegue aquí os resultados.
    2. Se non atopa esta cuestión por favor PM me o seu foro AdminCP, FTP e detalles vBSEO cp e eu vou atopar ese problema e resolve-lo no seu foro.

Grazas.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema