Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 8 de 8

Thread: vBSEO e VB Tradutor Empresa

  1. #1
    Membro Junior
    Rexistrado
    Agosto 2010
    Posts
    3

    Default vBSEO e VB Tradutor Empresa

    Ola!

    Eu teño un problema coa creación dos enlaces amigables para vB Tradutor Empresa 2.4.3

    Eu teño así que eu definir vBSEO:
    Tipo de conexión VBSEO_URI
    SEO tradución ligazóns URL reatar tipo de conexión, de acordo co consenso (é dicir, '/ en / address ")

    Eu engade. Htaccess
    Code:
    #rules for SEO translation links without vbSEO
    
    RewriteEngine On
    
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [L,QSA]
    
    #************************************************************-
    #Rules for SEO translation links with vbSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
    
    #RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    #RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    Unha das entrada e seleccione por exemplo, o inglés encamiña domena.pl / board / en / Desafortunadamente, vira unha páxina con información que un foro o ID Non se atopou, o viño está no lado dalgúns redirixida.

    Eu engadiría que, por suposto, sen modificación dos enlaces amigables funciona moi ben.

    Quizais alguén tivo un problema semellante ou sabe o que estou facendo mal.

    Yours,
    Rafale
    Último editado por pitu120; 10-08-10 en 01:32.

  2. #2
    vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010
    Posts
    1,000

    Default

    Mudouse para VBET2.4.x Free Version.

    Como vexo que ten un vBSEO pero basta ollar para o seu. Htaccess. Agora tes regras para vBET sen vBSEO, pero ten que ter regras para vBET con vBSEO.

    Así, só as regras de descomentar vBSEO e regras comentario para vBET sen vBSEO.

  3. #3
    Membro Junior
    Rexistrado
    Agosto 2010
    Posts
    3

    Default

    Eu engade. Htaccess só as regras do vBSEO.
    # Regras para ligazóns con tradución SEO vBSEO (teñen que ser incluídos antes de todas as regras para vbseo.php)
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / $ 2 [L, QSA]

    RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    Despois de entrar domena.pl / board / fr /, por exemplo, o Foro de mensaxe inválido especificado. Se Seguiu unha ligazón válida, por favor notifique o administrador.

    VBSEO trata como un departamento e non pode atopalo.

    @ Edit.
    Regras inseridas no arquivo, non no vBSEO panel.
    Último editado por pitu120; 10-08-10 en 12:32.

  4. #4
    vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010
    Posts
    1,000

    Default

    pode pegar o seu todo. htaccess?

  5. #5
    Membro Junior
    Rexistrado
    Agosto 2010
    Posts
    3

    Default

    Xa está ben. Coloquei regra malo.
    Último editado por pitu120; 10-08-10 en 23:04.

  6. #6
    vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010
    Posts
    1,000

    Default

    Cómo creo. Grazas ok para confirmación

  7. #7
    Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010
    Posts
    3

    Default problema

    eu teño o problema que algúns .. al de traballo, pero non apuntan a páxina de índice


    forum.com / idlanguage /

    este é o meu htaccess.



    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / $ 2 [L, QSA]

    RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

    RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml | ..? Txt) (\\ gz))? Vbseo_sitemap $ / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

    RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    # RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | fusión | imaxes) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Cal é o seu URL do foro? Será que contén directorio foro nela? Se é así - por favor, teña en conta que ten que editar regras e engadir o directorio foro alí (véxase a descrición de regras htaccess.).

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •