Ola Ben, entón eu intento é capaz de operar mesmo en alemán, imos ver como google it. Tisiman Hallo Na, dann versuch ich es auch mal in deutscher Sprache, mal schauen wie google damit auskommt. Tisiman
Google acompaña o kit non é moi claro Ten que escribir perfectamente ben o alemán, por desgraza. Edit: A tradución non ten sentido totalmente Google kommt mit deinem Satz nicht wirklich klar Man muss schon perfektes gutes deutsch schreiben, leider. Edit: Die Übersetzung macht voll keinen Sinn
onde podo ter tentar escribir unha carta ou documento? para probar como funciona. axeitado para esta aplicación min e eu vou escribir aos amigos que viven en Romanía e Hungría. vart kan jag skälv prova att skriva ett brev eller dokument ? för att prova hur det fungerar. passar det här programmet mej då jag ska skriva till vänner bosatta i rumänien och ungern .
Enviado Orixinariamente por mikael onde podo ter tentar escribir unha carta ou documento? para probar como funciona. axeitado para esta aplicación min e eu vou escribir aos amigos que viven en Romanía e Hungría. vart kan jag skälv prova att skriva ett brev eller dokument ? för att prova hur det fungerar. passar det här programmet mej då jag ska skriva till vänner bosatta i rumänien och ungern . No exemplo aquí Síntase libre para crear temas nova proba nesta sección.
Ola, probando Ciao, prova
Ola! svyazi confía! Привет! проверка связи!
كيفية اضافة الكود الرجاء المساعدة
Ver Tag Cloud
Regras do Foro