Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: Cal versión do vBET para vB 3.6.8 e vBSEO 3,3?

Vista híbrida

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo
    Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2010

Question Cal versión do vBET para vB 3.6.8 e vBSEO 3,3?

Ola, eu son novo a esta comunidade e moi interesado neste produto.

Alguén por favor me pode dicir o seguinte:

1. Cal é a versión vBET soporta vBulletin 3.6.8 e vBSEO 3,3?
    2. Cal é a diferenza entre vBET versión gratuita ea versión non-libre?

Moitas grazas!

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Olá Oficialmente vBET soporta vB3.8 ou 4.0 e última versión de vBSEO.

Aínda temos clientes utilizando vBET en vBulletin 3.6.x - funciona ben. Hai só un problema relacionado coa vBulletin erro e que é por iso que non son capaces de resolve-lo (equipo vBulletin precisa corrixir os seus erros). Este problema é con tradución de páxinas de arquivos e só para foros (Páxina arquivo principal e páxinas de arquivos temas traduce ben).

O cliente estou escribindo sobre non está utilizando vBSEO. Así que sinto, mais non te podo dicir como vBET exactamente traballo con aquelas versións vellas. En todo caso - podes arrancar por probar a nosa versión libre no voso foro. E se será OK entón podes ficar con libre un, ou comprar pagado un se queres ten moitas traducións máis rápidas e apoio multilingual comunidade

Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2010

Exclamation

Eu tiña soster o meu plan de probas vBET como vBSEO afirma que non apoia-lo e que podería ser (ou sería) vBET usando problemática con vBSEO.

En calquera caso hoxe resolvín probar o que dixo (que dixo que ía traballar con vBSEO) entón eu instalar a versión gratuita de un exame e descubrín a tradución funciona moi ben!

Con todo, hai unha cuestión importante en URLs:

O meu sitio é un sitio de redes sociais (xxx.com URL) integrado cun v3.6.8 vBulletin foro (URL xxx.com / foros).

. VBET tras a instalación e os cambios feitos á raíz foro htaccess, podo atopar un problema - unha vez escollín unha tradución, non podo volver a xxx.com como todos os URLs xxx.com agora se fai xxx.com / foros.

Por exemplo URL xxx.com / index.php? Páxina de música pasa a ser agora xxx.com = /foros /index.php? page = música e, polo tanto, a parte de redes sociais da web é totalmente roto como todas as URLs son redireccionados para foros vBulletin.

Algunha idea de como solucionar isto?

Eu certamente adquirir este produto se isto pode ser resolto.

Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2010

Angry

Parece que, desconectando seguimento URL na configuración vBET podo resolver o problema URL. Pero a tradución sería deixar de traballar na forma na que o fixo. Agora o que clic en liña, el exhibe o inglés estándar, en vez do idioma previamente escollido, e para cada páxina vou ter que facer clic na bandeira de idiomas para traducir-lo. Isto non é desexable.

Gustaríame que a URL de seguimento para traballar sen romper o meu URL.

Rexistrado
    Outubro 2009

Oi

Esta non é a sección para as cuestións. Se ten problemas coa versión libre, entón por favor escriba aquí: Free Version vBET2.3.x - vBulletin Empresa Translator (vBET)

Moi probablemente ten configuración incorrecta ou. Htaccess regras (confía vostede Hare valor axeitado para Directorio do foro parámetro).
    Último editado por vBET; 20-07-11 en 16:28.

Ola myandy99, eu estou usando VB 3.6.x tamén, e vBSEO 3.5, versión de pago vbet funciona ben case un ano instalado, comproba meus posts antes de

da súa descrición o seu problema debe ser htaccess, eu teño iso tamén antes e pagando só Michał, a integración / instalación taxa de 30 dólares para facer vbet funcionando ben e integrado con outro guión / mod

só deixe que os pro instala-lo para ti

Rexistrado
    Outubro 2009

A súa pregunta é por que a versión gratuíta non de apoio á tradución fóra do foro. Texto completo pode traducir páxinas fóra do foro, que son xerados con motor vBulletin.

Este é o segmento para o problema: http://www.vbenterprisetranslator.co...ross-site.html

Tags para este tema