Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: Reviewpost problema de integración / PhotoPost

Default Reviewpost problema de integración / PhotoPost

Ola,
    Acaba de mercar o mod e funciona ben en foros, pero eu sigo as instrucións para activar traducións noutros mods, pero eu debo estar facendo someting mal.
    cartafol foro:
    : / / O meu dominio / foros

Cartafois mod (aquí está o problema):
    : / / O meu dominio / opinion
    A súa PhotoPost gusta, chámase reviewpost.

Eu fixen iso:
    # O paquete vBET / cambiar do-not-upload/tools/vbenterprisetranslator_front_controller.php 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH' para o seu camiño completo do directorio foro.
    Non use "/" ao final. Se non sabe o que é o seu camiño, por favor, vexa a continuación instrucións.
    # Copiar vbenterprisetranslator_front_controller.php ficheiro para o directorio usado polo mod na URL

Así que me perdo. Este é o meu htaccess en / opinion:
    RewriteCond% {QUERY_STRING}! = Busca
    RewriteCond% {QUERY_STRING} language =
    RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php? Redirixido = $ 1 & vbet_outside = true [L, QSA]

RewriteCond% {QUERY_STRING}! Vbet_outside = true
    RewriteRule ^(.*)$ $ 1? Vbet_outside = true [L, QSA]

O que eu estou facendo mal?
    Grazas
    Ah, eu tamén teño definido no AdminCP os cartafoles / opinion / e / fotos /, en manter as listas, e url de seguimento e seguimento de URL fóra do directorio foro
    Último editado por pepito69; 04-07-10 en 13:24.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Aquí tes unha solución.
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1790

Por favor, atopar esa parte da mensaxe:
    Code:
    How to integrate vBET exactly with this mod:

* PhotoPost - see instructions for case 4 and 5

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Exactamente - phopopost non soporta global_complete gancho Por favor, Consello de pousio Kamil - alí vai atopar todo o necesario como integrar. Probado e funcionando

Vou tentar iso mañá e dicirlle, e grazas.

Membro
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Exactamente - phopopost non soporta global_complete gancho Por favor, Consello de pousio Kamil - alí vai atopar todo o necesario como integrar. Probado e funcionando
    u me pode dicir exactamente o que facer para intergrate con PhotoPost pro, a súa no cartafol / photos / o que poñer no htaccess en / fotos? btw eu uso pro PhotoPost
    Último editado por tsak76; 06-07-10 en 23:34.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

As instrucións son para ppropriate PhotoPost versión pro.

Sobre o contido exacto - todo está descrito nas instrucións. Por favor, diga exactamente que o paso de interacción que non entende e imos describilos-lo mellor para vostede.

Tamén vale lembrar que se quere que fagamos isto para vostede no seu servidor, entón podes utilizar o servizo intgration por US $ 30 (). Aínda así recomendámoslle que as instrucións de pousio e aforrar o diñeiro - dámoslle o noso apoio online gratuito, describindo cada paso que non entende. En tal caso, só informa que paso require mellor descrición? Se xa o fixo e non funciona - por favor, nos dea youe contido htaccess despois da integración e imos comprobar se fai iso é OK ..

Membro
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

só me diga o que eu teño poñer no cartafol PhotoPost htaccess

Tags para este tema