Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 6 de 6

Thread: Antes de mercar

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2010

Default Antes de mercar

Ola alí,
    Logo intento Versión: 2.3.1 no meu foro de probas e eu teño resultados increadable aumentar o tráfico de
    1000 a preto de 10 mil en menos de 20 dayes e eu decidín mercar a versión completa coa instalación.
    PHP Code:
    forum.krwetatnt.net 
    Allthough o foro de proba é abot 250 MB, pero facer probloplems moitos para o meu servidor, o que pasa co meu foro que é máis de 4 GB.

PHP Code:
    krwetatnt.net/vb 
    así que, eu estou a piques de cambiar a partir deste servidor
    2x Xeon 5335 8x2.00GHz *** RAM

Para este

Intel Dual Quad Core E5620
    24GB DDR3 RAM (Memoria de Triple Channel)
    300 GB x 2 SAS de 15.000 RPM

E a miña primeira pregunta é suficiente ou non?

Eu vexo este foro
    PHP Code:
    freshwap.net/forums 
    e eu atopar entre 40.000 - 90.000 url indexada para cada idioma así como
    gran base de datos será o meu?

Será que traducir o blog?

Teño licenciado vBSEO pero aínda non uppgrade para v 3.5, cal é a súa recomindation?

¿Hai algunha configuración especial para servir de pedir ao datacenter anteriormente?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Olá Teña en conta que a versión comercial do vBET é máis rápido que un libre (algoritmos optimizados, caché, imaxes ...). Entón, se xa está a usar un libre, entón os recursos do servidor será seguramente o suficiente para un pago.

vBET Blogues de apoios en vB4. En caso de vB3.8 non somos capaces a plenamente apoiar multilingual comunidade porque vBulletin non apoia blogue alí anymore (ve aquí para máis detalles) - Así que a escritura en diferentes linguas, con certeza non é soportado en vB3.8 blog. Eu non estou seguro se a tradución é traballar alí, pero supoño que debe - podes preguntar aos usuarios (ver enlace).

Eu recomendo para actualizar vBSEO para 3,5. Confirmado que hai problema de loop redirixida baixo vBET 3.3.4 e 3.3.2 vBSEO - resolve-se tras vBSEO actualización a 3.5

Triste mais non entendo última cuestión. El estás preguntando sobre cached as traducións entón compracen nota que é necesario de tirar libre vBET versión antes de instalar pagado un. Tan vello cache será completamente tirado durante uninstall e optimizou un será automaticamente creado durante instalar versión paga. Cache Terá que encher outra vez, mais é aclarado en todo caso cada día desde traducións vellas tan é OK

Se ten calquera outras preguntas - por favor, é só solicitar. Teremos o pracer de axudar

Proscrito
    Rexistrado
    Abril 2011

ola Vbet, pode AdSense ser desactivado usar a miña propia TextAds na versión comercial, mal estar comprando próximas semanas.
    grazas

Proscrito
    Rexistrado
    Abril 2011

ola Vbet, as bandeiras poden ser colocadas na cabeceira a gustar do demo, alén de menú desplegable

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por nic333 View Post
    ola Vbet, pode AdSense ser desactivado usar a miña propia TextAds na versión comercial, mal estar comprando próximas semanas.
    grazas
    AdSense está fóra do alcance vBET - correspóndelle a vostede, ten que conectar ou non. Ademais, pode telo conectado por páxinas normais e poñer algo máis para páxinas traducidas - iso requirirá modificación simple do modelo que inclúe a súa publicidade.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por nic333 View Post
    ola Vbet, as bandeiras poden ser colocadas na cabeceira a gustar do demo, alén de menú desplegable
    Si Ten opcións separadas onde poñer menú desplegable e bandeiras en liña. Entón o que ve no noso foro é de configuración - é necesario facer ningún cambio (para o modelo estándar e modelos que teñen garras modelo estándar - por iso o feito axeitadamente para vBulletin).

Tags para este tema