Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 18

Thread: vBET bug grave atopado!

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Exclamation vBET bug grave atopado!

Agora podo entender porque o meu sitio non está a ser indexado correctamente en 52x.

Con vBet instalouno está dando Non se atopou o En todo dos meus ficheiros de arquivo, após 6 horas de escluding todo só mod 1 por 1 saíu a isto, hei tryed 3.33 e 3.34 e sen vBet os meus traballos de arquivo ben..

Por favor, me dea corrixe este problema!

Saúdos

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ninguén do equipo vbet está aquí? Eu teño unha corrección!

PS. Eu non tiven ese problema coa versión gratuita

Regards
    Último editado por mario06; 29-06-10 en 22:38.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

hmm eu non podo reproducir este problema. Podes me amosar como podo facelo?

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Estou Uploading meu sitio agarde 5 minutos e eu vou conectar-lo am

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Eu pm'ed está esperando unha resposta, vbet está en liña e temas meu arquivo NON dar found (404), unha vez que confirme que eu vou desactivalo lo de modo que pode ir o ficheiro novo para que se pode ver por si mesmo que funciona sen vbet.

que se refire
    Último editado por mario06; 29-06-10 en 22:39.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

kamilkurczak, Eu estiven aquí esperando por ti tamén confirmar o erro e lle queda fóra de liña despois de 20 minutos sen responderme?

Que non é o camiño certo para tratar clientes pagantes!

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Necesito axuda, onde están todos?

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Canto tempo teño que esperar?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Perdón te Tivo que esperar. Xa envío Kamil recordatorio sobre o voso asunto. Tamén compracer nota que non tes que imposibilitar enteiro vBET - tería que ser bastante para imposibilitar xusto vBET plugins para arquivo (todo con 'arquivo' En nome de gancho). Isto deixarate para utilizar vBET e traballar o voso arquivo (mais non traducindo arquivo) até que solucionamos o asunto

Como vin Kamil non foi capaz de reproducir-lo no noso servidor e pediu-lle para obter instrucións detalladas sobre o tema (que precisamos de facer algo especial para velo ou simplemente arquivar todo é abaixo). Se non imos reproducir-lo no noso servidor, imos ter que detalles de acceso ao seu Admin CP e FTP para poder comprobar por que isto ocorre e resolve-lo.

Ademais, se ten outros plugins (non incluíndo vBSEO), que está a usar un arquivo garras por favor, ténteo de desactivar temporalmente os plugins e comprobe que vBET funcionará correctamente para arquivos entón. É para comprobar que temos algúns problemas de conflito aquí.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Eu xa intentei desactivar o plug-in arquivo vBET onte, pero o arquivo aínda é roto cando vBET está activado así que eu debería desactivar vBET para obter o arquivo de traballo.

O problema é simple.

1. vBET On
    = O arquivo roto

2. vBET Off
    = O arquivo traballar

Como dixo enriba eu desinstale todos os plugins único (1by1) onte e atopou vBET ser o culpable, despois de probar restaurar unha copia de seguridade.

Non hai realmente nada de especial a facer para a obter o not found (404) de erro, todo o que tes que é ir ao ángulo inferior dereito da páxina e prema en Arquivo e segue a través dos fíos | posts (incluso como un invitado).

Para ter acceso eu non teño un problema, imos establecer un tempo para facelo.

Regards

PS. Tiven que engadir ficheiros | sitemap no meu robots.txt porque Google comezou a me dar erros no ficheiro bater 17k (404).

PS2. Eu non teño instalado vBSEO maybee vBET é hooking | a buscar el.

Regards
    Último editado por mario06; 30-06-10 en 10:26.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema