Está certo. Isto debe ser inversa. Sentímolo polo erro
Está certo. Isto debe ser inversa. Sentímolo polo erro
co inverso do código de vbet aínda non funciona para min .... alguén pode confirmar se eu estou facendo algo mal?
pode ser o código correcto é
if (isset ($ _GET ['t']) & & isset! ($ _GET ['Goto']) & & false! == strpos ($ _SERVER ['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {
O noso código funciona perfecto no noso foro de proba. Por favor, envíe a Michal un PM con acceso ao seu FTP.
El vai reparalos lo.
Kamil,
isto funcionou para min
if (isset ($ _GET ['t']) & & isset! ($ _GET ['Goto']) & & false! == strpos ($ _SERVER ['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {
pero con $ _GET ['p'] como nada muda suxeriu **********
xa que o problema é con get Ir á variable porque tes que comprobar se p variable é definida?
pode confirmar isto?
Ambas as suxestións son boas. Códigos correctamente operar nun foro de proba .. Vou escribir sobre iso para Michal.
volver, volver,
tentar facelo (co seu código):
1. traducir a páxina (non importa o idioma)
2. uso ir a primeira mensaxe nova
Podes ver? Páxina non é traducido.
Estou comprobando que agora.
Fixen moitas probas e el está a traballar ao noso lado no código dado. Por favor, proba o seguinte:
1. Establecer o cambio como a describiu ('Goto' non existe antes da execución vai vBSEO trought - que o que nos di a nosa rexistros)
2. Crear novas post-test
3. Asegúrese de que a este newone que está a traballar.
Se se - entón é só lavar cachés. Probablemente debería funcionar en flusching Admin CP -> Mantemento -> Update Counters. Tentar Reconstruír Información Forum quizais tamén algúns outros. Se vai funcionar para os novos unha décima itmeans que está a traballar e só ten en caché antigo (mal) redireccións.
Por favor, inténteo iso e dar feedback - se non funciona, entón eu teño ir e comprobar-lo no seu servidor.
vbet meus probas están baixo vBulletin 4.0.4pl1
eo seu código
non funciona para min, pero ...Code:if (isset($_GET['t']) && !isset($_GET['p']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {
funciona ben ... tes algunha idea se este código pode facer algo que o seu código?Code:if (isset($_GET['t']) && !isset($_GET['goto']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {