Está certo. Isto debe ser inversa. Sentímolo polo erro![]()
Está certo. Isto debe ser inversa. Sentímolo polo erro![]()
co inverso do código de vbet aínda non funciona para min .... alguén pode confirmar se eu estou facendo algo mal?
pode ser o código correcto é
if (isset ($ _GET ['t']) & & isset! ($ _GET ['Goto']) & & false! == strpos ($ _SERVER ['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {
O noso código funciona perfecto no noso foro de proba. Por favor, envíe a Michal un PM con acceso ao seu FTP.
El vai reparalos lo.
Kamil,
isto funcionou para min
if (isset ($ _GET ['t']) & & isset! ($ _GET ['Goto']) & & false! == strpos ($ _SERVER ['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {
pero con $ _GET ['p'] como nada muda suxeriu **********
xa que o problema é con get Ir á variable porque tes que comprobar se p variable é definida?
pode confirmar isto?
Ambas as suxestións son boas. Códigos correctamente operar nun foro de proba .. Vou escribir sobre iso para Michal.
volver, volver,
tentar facelo (co seu código):
1. traducir a páxina (non importa o idioma)
2. uso ir a primeira mensaxe nova
Podes ver? Páxina non é traducido.
Estou comprobando que agora.
Fixen moitas probas e el está a traballar ao noso lado no código dado. Por favor, proba o seguinte:
1. Establecer o cambio como a describiu ('Goto' non existe antes da execución vai vBSEO trought - que o que nos di a nosa rexistros)
2. Crear novas post-test
3. Asegúrese de que a este newone que está a traballar.
Se se - entón é só lavar cachés. Probablemente debería funcionar en flusching Admin CP -> Mantemento -> Update Counters. Tentar Reconstruír Información Forum quizais tamén algúns outros. Se vai funcionar para os novos unha décima itmeans que está a traballar e só ten en caché antigo (mal) redireccións.
Por favor, inténteo iso e dar feedback - se non funciona, entón eu teño ir e comprobar-lo no seu servidor.
vbet meus probas están baixo vBulletin 4.0.4pl1
eo seu código
non funciona para min, pero ...Code:if (isset($_GET['t']) && !isset($_GET['p']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {
funciona ben ... tes algunha idea se este código pode facer algo que o seu código?Code:if (isset($_GET['t']) && !isset($_GET['goto']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {