Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 15

Thread: vbet_guestcache a grandes

Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2010

Default vbet_guestcache a grandes

O vbet_guestcache pode ser unha boa idea, pero agora é gigabyte varios arquivos grandes e varios miles. Foi a intención de traballar dese xeito?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Si El almacena en caché de saída HTML completa - tal como se escribiu na descrición do parámetro. En canto vai levar depende de quão grande é o seu foro.

Ten en conta que poderá establecer páxinas adicionais en conta, ou só desactivalo completamente se non ten espazo no disco.

Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2010

Claro que eu podería desactivalo, pero eu quería reducir o serverload. Quizais podería escribir na configuración ACP que isto pode explotar espazo do servidor, non todo o mundo pode ter 25 GB de espazo. Ou mellor para atopar unha forma de reducir o tamaño.

Rexistrado
    Outubro 2009

Non todo o mundo precisa aínda de 1 GB para iso. Como escribín tamaño do caché depende do tamaño do foro. El almacena en memoria cada páxina do foro, se é posible, non está na conta set. Foros de pequeno porte teñen pequena cantidade de páxinas. Foros gran ten máis páxinas e recursos tamén máis.

En calquera caso - é boa idea para facer a xente seren máis conscientes, o que significa que a produción total HTML serán almacenados en memoria e engadir algunha información que pode levar moito espazo en disco.

Sobre a redución do tamaño - podemos engadir opción para arquivos de caché zip. Levará máis recursos do servidor de caché cando está escrito, pero le-lo e enviar esta resposta será máis rápida.
    Tamén podemos engadir tarefa programada que automaticamente elimina os arquivos que son moi antigas. Neste momento nós non facemos iso - o arquivo é moi antiga, é simplemente substituído na próxima solicitude.

Eu estou movendo este fío para feature Requests
    Último editado por vBET; 27-06-10 en 00:35.

Sería absolutamente gratis:
    engadir unha opción para almacenar en memoria só gigabytes X e borrar os que reciben menos frecuentemente visitados.

Lol, despois de que eu instalar a nova versión con caché eu nunca vin o que a súa utilización ata agora:

Debian-50-Lenny-64-mínimo: ~ # DF-h
    Tamaño do sistema de ficheiros Usado Avail Use% Montado en
    / Dev/md2 688G 80G 573G 13% /
    tmpfs 4,0 G 4,0 G 0 0% / lib / init / rw
    udev 10m 764K 9,3 m 8% / dev
    tmpfs 4,0 G 4,0 G 0 0% / dev / shm
    / Dev/md1 2.0G 86m 1.9g 5% / boot

LOL! Antes do meu HDD foi utilizado con 8GiG! Isto é "grande", btw parece que cachés arquivos mal, por exemplo:
    _attachment_php_attachmentid_3350.html
    _blog_php.html
    _blog_php_do_list_y_2009_m_10.html

Non quero Blogs caché, Tags e Anexos OO

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por wowglider.de View Post
    Non quero Blogs caché, Tags e Anexos OO
    Pode engadilos á opción de pasar por alto.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por wowglider.de View Post
    Sería absolutamente gratis:
    engadir unha opción para almacenar en memoria só gigabytes X e borrar os que reciben menos frecuentemente visitados.
    Esta é tamén unha opción. Primeiro imos implementar máis limpo programado e quizais zipper (ten que investigar este enfoque), porque as estatísticas mantendo terá algún impacto sobre o desempeño e para nós o desempeño é unha das cuestións clave. Aínda - imos ter presente tamén que esta solución se outros non será suficiente

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por steve View Post
    Pode engadilos á opción de pasar por alto.
    Exactamente - pode engadir lo ti ignorado. En calquera caso grazas pola nota - imos engadir ignorando atachements e etiquetas como estándar ignorar configuración. Blogs son algo que moitos usuarios poden ter gardada, polo que non imos engadir lo como fedault - pero nós fixémolo configurable exactamente para eses casos - queres algo de máis para ser ignorada. Entón, só ignore-lo!

Rexistrado
    Outubro 2009

Tamén eu só descubrir o que podemos nomear arquivos Hang modelo e incluír no nome do ficheiro que considera as páxinas menos relevantes ou non. Desta forma todos os días durante a limpeza automática será iniciado ha recoñece tempo de arquivo appropriatelly caché para vivir e borrará arquivos máis. A primeira idea era limpar todo, se é maior do que non debe ser as páxinas relacionadas. Agora imos limpar caché de páxinas relacionadas máis rápido - así vai aforrar espazo no disco adicional!

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema