Nós sabemos onde exacly é erro. Encontrámo-lo na función vbet_global_start en vBET ficheiro php.
Probablemente, nós pasamos unha url malo para a función vBulletin (exec_header_redirect).
Michał está a traballar niso.
Nós sabemos onde exacly é erro. Encontrámo-lo na función vbet_global_start en vBET ficheiro php.
Probablemente, nós pasamos unha url malo para a función vBulletin (exec_header_redirect).
Michał está a traballar niso.
Non hai ningún problema, nós realmente necesitamos unha corrección a este problema canto antes
Feito Sentímolo, tivo que esperar. Solución será incluído na próxima versión. Xa estamos a usalo no noso foro, polo que a redirección novo posto funciona ben aquí.
Para solución rápida por favor:
1. Editar includes / vbenterprisetranlator_functions_hooks.php
2. Buscar:
3. Substituír por:Code:if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t']) {
Code:if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t'] && $_REQUEST['goto'] != 'newpost') {
Eu vexo no título que describiu dúas cuestións nunha lista de correo. Kamil, pero confirmou só un deses. Por favor, diga exactamente como marca foro ler. Eu simplemente non podo atopar tal opción - probablemente mirando no lugar incorrecto
Eu verifiquei no noso foro de proba e eu non teño ese erro. Todo está funcionando correctamente.Code:404 error
Entón, por favor enviar ao Michał (vbet) Acceso total ao seu AdminCP e FTP pola PM. El vai atopar unha solución e resolve-lo!
Grazas
Eu aínda á espera de resposta. ningunha resposta - Presumo que está ok.
Se non pasa nada, por favor escriba aquí e vou abrir este fío de novo
Este problema aínda existe, en forumdisplay, Se eu premer na frecha para Goto novo post para un segmento, sempre me leva ao primeiro post, non pos o primeiro sen ler.
Registre-se no meu foro e vai ve-lo.
Se eu desactivar vbet, o problema vai.
Último editado por Snake; 11-08-10 en 23:39.
Actualizado a 3.3.5 e todas as cuestións URLs parecen fixos, entón non hai problema, grazas.
ok
grazas pola confirmación