Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 3 de 3 FirstPrimeiro 123
Resultados 21 para 26 de 26

Thread: Tradución do título abreviado en vBadvanced (temas máis recentes)

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Non me pode dar algunhas outras solucións? Gustaríame DoItMyself para que no futuro eu vou saber o que facer sen molestar a ninguén en cada actualización.

Como dixo todo o que teño que facer para resolver o problema é premer en editar (toque nada) salve para obter o título de funcionar correctamente.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por mario06 View Post
    Gustaríame reparalos lo só, me dea algunhas opcións para que eu poida tentar, cando premer en editar fío (eu non toque nada) e prema gardar todo funciona ben significado que amosa certa.
    Se eu entendín correctamente - cando o título está roto e fixo modificar e gardar sen cambiar nada, entón é corrixido? E como busca novo segmento - está roto ou é OK?

Tamén - aínda estou á espera de información de acceso para poder solucionar este problema. Neste momento prende-lo só. Por favor, detalles de acceso PM así que imos ser capaces de resolver a cuestión e pecha-o.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por mario06 View Post
    Non me pode dar algunhas outras solucións? Gustaríame DoItMyself para que no futuro eu vou saber o que facer sen molestar a ninguén en cada actualización.

Como dixo todo o que teño que facer para resolver o problema é premer en editar (toque nada) salve para obter o título de funcionar correctamente.
    Unha vez máis - precisamos de acceso ao seu foro. Necesitamos primeiro atopar a causa do problema para poder solucionala-lo. E nós imos buscar solución que se incluirá na próxima versión - para que enche atopar para solución que non necesita de ningunha alteración en cada actualización.

Neste momento non podemos darlle solución DoItYourself, porque non temos solución e está seguro connosco para atopalo. Se queres telo resolto - por favor, nos dea acceso. Se está consciente sobre cuestións de seguridade, entón por favor, faga contas temporais para nós, ou cambiar claves para algúns temporais, ou crear instancia de proba do seu foro co tema reproducido.
    Último editado por vBET; 10-08-10 en 00:10. Motivo: erro de escritura

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Se eu entendín correctamente - cando o título está roto e fixo modificar e gardar sen cambiar nada, entón é corrixido? E como busca novo segmento - está roto ou é OK?

Tamén - aínda estou á espera de información de acceso para poder solucionar este problema. Neste momento prende-lo só. Por favor, detalles de acceso PM así que imos ser capaces de resolver a cuestión e pecha-o.

Para facelo funcionar.

1. Prema en Editar
    2. Non facer nada
    3. Só ten que gardar
    = Obras significado 100% que nada está roto!
    Último editado por kamilkurczak; 19-08-10 en 08:52.

Rexistrado
    Outubro 2009

Entón, é posible que xa está resolto e que ve é só resultado do caché malo a partir de versións anteriores. Por favor, diga como funciona para segmento completamente novo - son os resultados son OK, a continuación (sen facer este paso editar simulado). Se OK, entón eu creo que a cuestión xa non existe e podemos pechar este tema

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

sen resposta - así que entendo que está resolto. Se non, por favor escriba aquí e vou abrir este fío novo.

Páxina 3 de 3 FirstPrimeiro 123

Tags para este tema