funciona sen vbet
ok, eu exploto o problema e tentar resolver
ok, eu estou esperando.
que se refire
grazas aínda á espera
Ola - por favor, tome as miñas desculpas por tempo de avaliación de lonxitude. Esta cuestión foi comezado por min e dado a Kamil durante o meu período de vacacións. Entón, é posible que era pouco resaltado. Agora estou de volta e vai traballar para finalmente pechar a cuestión
Coido que sería mellor se nós simplemente comprobar-lo na súa tarxeta e resolve-lo, no canto de perder máis tempo. Entón, por favor só me PM acceder a información para o seu foro FTP e CP Admin. Tamén por favor, me dea URL exacta a páxina onde podo ver esa cuestión. Se non está visible no momento - por favor, fabrica-la en algún fío de proba - ha eliminar-lo logo de resolver o problema.
Por favor, basta ollar na resposta anterior - porque non somos capaces de reproducir-lo nos nosos servidores, pedímoslle para detalles de acceso. Imos chcek e resolve-lo no lugar![]()
Gustaríame reparalos lo só, me dea algunhas opcións para que eu poida tentar, cando premer en editar fío (eu non toque nada) e prema gardar todo funciona ben significado que amosa certa.
si, pero Michał escribiu en artigos anteriores as súas propostas para solución. Non funcionou.
Non podemos reproducir este problema no noso foro de proba, polo que é moi difícil atopar unha boa solución.
Se sabemos onde o problema está no código, será doado atopar unha solución.