Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 10 de 10

Thread: HACKED BY ServerD VBET!

Membro Junior
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

Thumbs down HACKED BY ServerD VBET!

O meu servidor hackear porque eu teño VBET.

Esta é a pista que confirma TI:
    raíz 27888 1 0 18:26? Ss 0:00 / usr / sbin / Exim-Mc SERVER_SIGNATURE 1OSBjj-0007Cf-4S = <endereço> Apache/2.2.14 (Unix) mod_ssl/2.2.14 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 Server at www **** con Port 80 </ address>? UNIQUE_ID = TCTYtbylwV0AAEFiMjYAAABQ HTTP_USER_AGENT = Wget/1.10.2 (Red Hat modificado) SERVER_PORT = 80 = HTTP_HOST www **** con DOCUMENT_ROOT = SCRIPT_FILENAME / home/w11s0s3r/public_html = / home/w11s0s3r/public_html/vbenterprisetranslator_seo.php REQUEST_URI = / archive / index.php/f-23.html SCRIPT_NAME = / HTTP_CONNECTION vbenterprisetranslator_seo.php = Keep-Alive REMOTE_PORT PATH = 41.741 = / bin: / usr / bin pwd = home/w11s0s3r/public_html / SERVER_ADMIN = webmaster **** con REDIRECT_UNIQUE_ID = TCTYtbylwV0AAEFiMjYAAABQ REDIRECT_STATUS = 200 HTTP_ACCEPT =* / * REMOTE_ADDR = 72.55.191.104 SHLVL = 1 SERVER_NAME = www *** con HTTP_PRAGMA = no-cache SERVER_SOFTWARE = Apache/2.2.14 (Unix) mod_ssl/2.2.14 OpenSSL/0.9.8e -FIPS-RHEL5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 QUERY_STRING = SERVER_ADDR = 188.165.193.93 GATEWAY_INTERFACE = CGI/1.1 SERVER_PROTOCOL = HTTP/1.0 REDIRECT_URL = / archive/index.php/f-23.html REQUEST_METHOD HEAD = _ = / usr / sbin / Sendmail
    w11s0s3r 27996 27888 1 18:26? D 00:00 / usr / sbin / Exim-Mc SERVER_SIGNATURE 1OSBjj-0007Cf-4S = <endereço> Apache/2.2.14 (Unix) mod_ssl/2.2.14 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 Server at www *** con Port 80 </ address>? UNIQUE_ID = TCTYtbylwV0AAEFiMjYAAABQ HTTP_USER_AGENT = Wget/1.10.2 (Red Hat modificado) SERVER_PORT = 80 = HTTP_HOST www **** con DOCUMENT_ROOT = SCRIPT_FILENAME / home/w11s0s3r/public_html = / home/w11s0s3r/public_html/vbenterprisetranslato ^ C
    Non podo desinstalar VBET!
    Por favor, me axude meu servidor está enviando unha morea de Spam e-mails!
    Está rachada!

AXUDA Michał Podbielski!
    Último editado por PabloAM; 25-06-10 en 17:35.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Estou analizando a súa mensaxe neste momento.

Mentres tanto, por favor dicir por que non é capaz facer vBET dissable / uninstal? Que pasa?

Rexistrado
    Outubro 2009

Se me explicar por que está a pensar que a culpa é vBET? Eu non vexo iso.

Tamén - vostede pensou que o código está enviando o correo SPAM?

Eu non podo ver o foro - vbenterprisetranslator_seo.php Eliminouse e. htacces regras aínda están apuntando para este ficheiro. Admin CP está a traballar como eu vexo.
    Último editado por vBET; 25-06-10 en 18:19.

Membro Junior
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

Está a usar vbenterprisetranslator_seo.php para inxectar o seu XSRIPT ao meu sitio.

Cando intento desinstalar produto, e eliminar vbenterprisetranslator_seo.php do meu servidor web non meu traballo porque eu teño "vbenterprisetranslator_seo.php" no FTP: S

Como podo desinstalar VBET "ALL"?

Grazas por contestar

UPDATE:
    Teño VBET unistalling erro:
    http://img822.imageshack.us/img822/2...nistalling.jpg
    http://img337.imageshack.us/img337/4...istalling2.jpg
    Último editado por PabloAM; 25-06-10 en 18:35.

Rexistrado
    Outubro 2009

Como escribín aínda ten. Htaccess regras apuntando cara vbenterprisetranslator_seo.php - Só un comentario destes.

Ademais, non desinstalar vBET - é só o suficiente para desactivalo lo. Especialmente que eu non vexo por que pensas que é cuestión vBET e pode que non é.

Por favor, diga como a súa primeira mensaxe determinar que alguén está a usar vbenterprisetranslator_seo.php para inserir XSCRIPTs que está escribindo. Teña en conta que vbenterprisetranslator_seo.php non ten ningunha lóxica relevante - é só Front Controller. Todas as solicitudes para o seu foro están pasando por esta imaxe e despois diso vbseo.php se usa. Entón, se eliminar regras VBET, vai ver todos os rexistros que ligan con vbseo.php que non significa que vbseo.php é responsable para o ataque.

Entón, neste momento, eu creo que le os seus rexistros mal e que vbenterprisetranslator_seo.php non é responsable do ataque. Podo estar mal, pero se está tan seguro, polo que debes describa como está feito (por esta inserción XSCRIPT vbenterprisetranslator_seo.php) - Imos analiza-lo.

Ten en conta - é do mellor interese para manter os nosos clientes seguros. Entón, imos facer o noso mellor esforzo para resolver problema se é causada por vBET. Para a súa propia seguridade - por favor, describir exactamente por que pensas que está feito por vBET. Se non, se está mal - o que eu espero, porque moita xente pensa que todo está feito por vbenterprisetranslator_seo.php - Que só se modifican as variables de servidor e non fai nada máis, pero todas as peticións pasaren, entón a xente se impresión errónea - por iso, se está mal, entón só vai perder todo o seu caché vBET e configuracións e aínda vai ser atacado, porque fixo algo incorrecto (aínda aconsellan a desactivar vBET non desinstalar).

Entón, por favor, explique por que está thinging que vBET permitido para este ataque. Ata agora escribiu só o que está a pensar, pero ningunha palabra que fai pensar iso.

Rexistrado
    Outubro 2009

Sobre o primeiro - vou heck-lo.
    Sobre 2 - só precisa eliminar a partir de arquivos VBET servidor. Especialmente / Includes / xml / cpnav_vbenterprisetranslator.xml - Iso defínese menú vBET.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por PabloAM View Post
    Está a usar vbenterprisetranslator_seo.php para inxectar o seu XSRIPT ao meu sitio.

Cando intento desinstalar produto, e eliminar vbenterprisetranslator_seo.php do meu servidor web non meu traballo porque eu teño "vbenterprisetranslator_seo.php" no FTP: S

Como podo desinstalar VBET "ALL"?

Grazas por contestar

UPDATE:
    Teño VBET unistalling erro:
    http://img822.imageshack.us/img822/2...nistalling.jpg
    http://img337.imageshack.us/img337/4...istalling2.jpg
    Reinstalar-lo e probe desinstalar-lo de novo, despois eliminar manualmente os ficheiros enviados vbet nesta orde:

1. reinstalar
    2. desinstalar
    3. borrar manualmente todos os ficheiros enviados vbet

PS. Michael, que debe ser analizado máis profundamente, porque quero durmir segura pola noite.

Rexistrado
    Outubro 2009

Para o primeiro - é erro vBET pequeno. Eu xa atopei solución - será incluído na próxima versión. Para rápida corrección:
    1. Abre o arquivo do produto vBET: do-not-upload/product-vbenterprisetranslator.xml
    2. Buscar:
    Code:
    $vbulletin->db->query_write('DROP TABLE ' . TABLE_PREFIX . 'vbenterprisetranslator_cache_'.$code.);
    3. Substituír por:
    Code:
    $vbulletin->db->query_write('DROP TABLE ' . TABLE_PREFIX . 'vbenterprisetranslator_cache_'.$code);
    4. Produto importar o ficheiro novo
    5. Desinstalar novo

Por favor, elimine arquivos vBET despois diso. Se eliminou xa - por favor, cargalo.
    Último editado por vBET; 25-06-10 en 19:02.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por mario06 View Post
    PS. Michael, que debe ser analizado máis profundamente, porque quero durmir segura pola noite.
    Por favor, vexa aquí e resposta a pregunta: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post3545

Rexistrado
    Outubro 2009

Non hai respostas. En tal caso, nada di que a culpa foi vBET e arquivo que foi chamado de culpable non ten lóxica para a xeración de páxina para inserción de scripts non é posible que haxa - é só controlador de fronte.

Cuestión pechada.

Tags para este tema