Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 9 de 9

Thread: vBET 3.3.4 e 3.3.2 vBSEO cuestión

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default vBET 3.3.4 e 3.3.2 vBSEO cuestión

Olá

Teña en conta que vBET na versión 3.3.4 hai ningún problema con vBSEO 3.3.2 - non é o loop redirixida - fará que a carga do servidor moi alto e algunhas das páxinas traducidas será deixou de funcionar.

É completamente resolto se actualizar o seu vBSEO 3.5.1 para

Tamén - se alguén quere facer a actualización a vBET 3.3.4 e aínda usar vBSEO 3.5.1 recomendamos facelo primeiro en algunha instancia foro exame e imos alí. Probamos vBET na última versións posibles - e eses son compatibles, aínda estamos wiling para solucionar este problema para vBSEO versión 3.3.2. Entón, se alguén está interesado - por favor, aviso nos e AM detalles de acceso ao foro tal configuración. Como escribín oficialmente apoiamos últimos lanzamentos e todos os nosos foros de proba xa están actualizados.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

unha actualización sobre iso? por algún motivo non podo vBSEO 3,5 para funcionar correctamente no meu instalar 3,8 vBulletin.

Rexistrado
    Outubro 2009

Non - nós nin sequera investigar esta cuestión tan obvia vBSEO que é corrixido na súa versión máis nova. É por iso que non mirar para solución - é só xa resolto.

Nós oficialmente soporta o máis recente lanzamento, pero podemos botarlle unha ollada por que isto ocorre con esta versión vBSEO vellos que ter acceso a algunha instancia de proba con tal configuración. Entón se ten exemplo de proba con versións e AM-nos acceso non podemos comprobar o que está a suceder.

En calquera caso - se aconsella a actualización feita. Se ten problemas coa actualización a última versión vBSEO ten que ir ao seu persoal para obter axuda.

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2010

Ola;

Instalei en un loop infinito, pero non podo usar porque axuda a ser de algunha maneira?

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

que versión do vBSEO está a utilizar?
    Probe actualizar o seu vBSEO á versión máis recente.

Se esta é outra cuestión, por favor describa o aquí
    Último editado por kamilkurczak; 11-08-10 en 12:31.

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2010

Eu non podo actualizar a novas versións Versión vBSEO 3.3.3 porque a miña licenza caducou.

O que máis podo facer?

Rexistrado
    Outubro 2009

Vostede pode volver a súa versión vBET - coa versión precedente vBET esta cuestión non existía. Aínda non recomendamos esa solución, porque cada versión vBET é máis optimizada e teñen máis recursos.

Tamén pode acceder PM nos detalles para o seu Admin CP, FTP e CP vBSEO, imos verificalo. Ten en conta que, normalmente, só apoiamos últimos lanzamentos, porque os que corrixido erros. Entón non podemos garantir a resolver a cuestión que está ao lado vBSEO (porque vBSEO actualización resolve o problema). Se atopalo rápido - nós resolvelo. Se non, entón podemos pasar máis tempo con esta cuestión como servizo de integración pago que custa 30 dólares se acepta.

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2010

Dea o que quere dicir $ 30?

Non podo instalar debido a que dos seus propios erros.

E me levantou por falta de cartos.

Desistir do seu apego non se atopou me devolva o meu diñeiro ...

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Kasili, como escribiu Michał - podes enviarnos PM co seu AdminCP e detalles FTP e imos tratar de corrixir este problema, pero non garante para resolver o Asunto que é en vBSEO lado (Porque vBSEO actualiza soluciona o asunto).
    esta cuestión está no lado vBSEO.

Tags para este tema