Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: vBET problema de rendemento 3.3.4

Membro Junior
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

Default vBET problema de rendemento 3.3.4

vBET 3.3.4 actualizado, pero problemas de rendemento. a carga do servidor para 50 e 60

O meu foro a diario hit uniqie: 100.000
    O meu base de datos 6 GB

Descargar a carga do servidor Extensión normais
    Carga a carga do servidor plugin moi alta

Versión 3.3.3 non tiña eses problemas dentro, pero actualizado para 3.3.4 comezar problema

nota: sory o meu inglés

VBulletin 3.8.5
    VBSEO 3.3.2
    Último editado por rootksk; 23-06-10 en 10:28.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Isto é raro. Vostede conectado Caché de arquivo completo para persoas con mobilidade? Se é así - é posíbel confirmar que os ficheiros de caché son creados? Se non - por favor, engade os privilexios axeitados para o directorio caché.

Tamén por favor, diga que versión do vBSEO está a usar (se) e facturación súas ferramentas de webmaster tes algunha loops redirixida. Esta é só unha cousa que vén a min que podería ser motivo de tal comportamento algún lazo de redirección. Tamén comprobar a algunhas páxinas traducidas a man, arquivo, etc - e déixenos saber se atopar algunha páxina que non funciona.

Rexistrado
    Outubro 2009

Sentímolo - eu só notou que escribiu versión vBSEO e el me bateu. Un dos nosos usuarios xa observou redireccións looped nesta versión vBSEO. Actualización para vBSEO 3.5.1 problema resolto. Entón, por favor actualizar o seu vBSEO e moi probablemente ha resolver o problema. Tamén - me pode PM acceder os detalles para a súa Admin CP e FTP e podo atopar unha solución a esta versión vBSEO.
    Último editado por vBET; 23-06-10 en 19:56.

Membro Junior
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

O problema solucionou. vbseo upgrade A 3.5.1

grazas

Rexistrado
    Outubro 2009

Aceptar para Aínda non temos ningunha idea por que aqueles redirections os bucles ocorre en anterior vBSEO versións, mais supoño que a pista mellor é a feito upgrade. Feliz é OK agora

Tags para este tema