Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 12

Thread: Vbet romper meu foro

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Default Vbet romper meu foro

Cando permitir vbet, nalgunhas ferramentas páxinas fío rompe menú, é dicir, a ligazón na parte superior dun segmento - o drop down rompe menú, suspendido desaparece, esta volta se eu desactivar vbet.

En segundo lugar as ferramentas de rosca da parte inferior do fío falta é as iconas, estes parecen se eu desactivar vbet. Pero as ferramentas segmento non debe aparecer na parte inferior en todo e non en todas as miñas outras páxinas.

Finalmente a icona 'Resposta' desaparece. De novo, iso se corrixe erro se eu desactivar vbet.

Os tres erro ocorrer xuntos e na mesma páxina.

Isto só acontece para os hóspedes. Grazas.

Aquí tes - Eterna "Adquirindo enderezo de rede" na tarxeta de rede - Zume de Ordenador

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Aquí está o que a páxina debe ser semellante;

Adquirir enderezo de rede máis e máis - Ordenador Juice

Ferramentas de fío suspenso na parte superior da páxina funciona, icona resposta de post está aí e ferramentas de liña no botton non está amosando.

Como dixo si desactivar todas as páxinas vbet ollar como este / \\

Se eu permitir que algunhas páxinas vbet coma o primeiro exemplo, quebras, así como o meu foro vbet parece e funciona.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Será que isto acontece cando Caché de arquivo completo para Visitante está conectado, ou non importa?

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Se eu desactivar o caché de arquivo completo, funciona perfecto.

Rexistrado
    Outubro 2009

OK así que - sabemos porqué agora. Pena de problemas - Esta función aínda está en fase BETA, non tivemos problemas en todos nos nosos servidores, pero vexo que algúns problemas están no seu un. Para comprobar que temos acceso ao seu Admin CP e FTP. Eu xa ver que na súa páxina rompe algúns guións non están incluídos - necesidade de comprobar-lo por iso.

Tamén por favor, ténteo de primeiro só para eliminar o ficheiro de cache apropiada (que pode atopalo en / Vbet_guestcache / en / Directorio - ter\u00edas que reco\u00f1ecelo por nome - non xusto tira todos os ficheiros inclu\u00edron al\u00ed. Quizais vB xusto xerado tal p\u00e1xina para algunha raz\u00f3n e vBET cached o e agora \u00e9 mostrado cached resultado. Se acontece outra vez ap\u00f3s cache aclarando - enviarnos accede os detalles e n\u00f3s solucionarano.

Outro xeito porque pode suceder que algo cambia o seu resultado despois de caché-lo. Realmente non creo que iso - neste caso, todas as páxinas terían mesmo problema. Tamén vexo falta de scripts js importante e esas cousas son simplemente incluídos en modelos non engadidos dinámicamente na saída todo.

Entón - por favor, comprobe a limpeza do caché e nos dea saída.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Ok, entón eu delete a páxina en caché e de novo perfecto.

Entón vbet cachés meu foro enteiro, non só páxinas traducidas?

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Podo borrar todas as páxinas en inglés?

Rexistrado
    Outubro 2009

OK - así como eu entender que non hai problema. A causa foi vBulletin en si, que por algunha razón páxina xerada sen algúns guións (quizais mudou de configuración).

Cache limpo e funcionando ben agora con Caché de arquivo para persoas con mobilidade sintonizado por diante. Problema resolto e mover para sección de solución.

Neste momento non temos opción para eliminar páxinas normal - pero podemos engadilo. Por favor, abra novo segmento en solicitudes de recursos para ese

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Aínda é facelo, nalgunhas páxinas e outras non, se un bot é o primeiro para a páxina que cachés con erros, como se explica, se un usuario é o primeiro para a páxina que cachés ok.

Creo que iso é porque o bot non pode executar ajax así que ve a páxina un pouco diferente dun navegador normal.

Rexistrado
    Outubro 2009

Non - iso non é porque de inicio non pode executar ajax. Porque para realizar ajax ti ned incluír no guión de saída HTML. Todo o resto pasa baseándose en HTML de saída HTML primeiro (árbore de visión cambia, etc)

Parece que nas súas botas de foro simplemente queda outra saída que os hóspedes normal. E neste momento vBET ver todos os hóspedes como seres iguais. Podes dicir que usa algún mod especial ou algunha configuración vBulletin que determina se é invitado de inicio e, nese caso, retorna resultado diferente?
    Se descubrir como se fai no seu foro podemos simplemente crear arquivos de caché diferentes para botas e para os hóspedes do normal; agora - todos os hóspedes son só convidados para a nosa función completa de arquivos de caché e nós caché do resultado que conseguimos. Entón neste momento pode:
    - Desactivar esta función
    - É certo que agora todos os invitados van ver o mesmo, non importa estas son as botas ou o ser humano
    - Desactivar a funcionalidade, o que lle dá unha saída diferente para botas

Como escribín - que podemos tratar con isto se saberá como botas son determinados no seu foro.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema