Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 9 de 9

Thread: Erro de actualización

Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2010

Default Erro de actualización

/ Home / www / doc /*****/ mysite / www / foro / global.php (238): eval () 'd código en liña 3
    Obter este despois da actualización 333-334, cargou todos os ficheiros e produto importado (marcada substituír produtos xa existentes).
    Algunha información?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Por favor, deixa a súa versión vB exacta eo contido do arquivo global.php en torno á liña 238 (e apuntar cal é o 238).

Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2010

VB versión 3,84 global.php é:

PHP Code:
    // if user can control panel, allow selection of any style (for testing purposes)
    // otherwise only allow styles that are user-selectable
    $styleid intval($styleid);
    $style NULL;

(
    $hook vBulletinHook::fetch_hook('style_fetch')) ? eval($hook) : false;

if (!
    is_array($style))
    {

$style $db->query_first_slave("
            SELECT *
            FROM " 
    TABLE_PREFIX "style
            WHERE (styleid = 
    $styleidiif(!($vbulletin->userinfo['permissions']['adminpermissions'] & $vbulletin->bf_ugp_adminpermissions['cancontrolpanel']) AND !$userselect' AND userselect = 1') . ")
                OR styleid = " 
    $vbulletin->options['styleid'] . "
            ORDER BY styleid " 
    iif($styleid $vbulletin->options['styleid'], 'DESC''ASC') . "
            LIMIT 1
        "
    );
    }
    define('STYLEID'$style['styleid']); 
    Eu non estou seguro se Dreamweaver está amosando a liña correcta para que engade o código completo arround iso, 238 é
    ($ Gancho = vBulletinHook:: fetch_hook ('style_fetch'))? eval ($ gancho): false;
    Último editado por Ramses; 22-06-10 en 16:56.

Rexistrado
    Outubro 2009

Compracer apagar vBET plugin posto que style_fetch gancho e comproba que funciona agora. Se non, entón apague outros plugins para style_fetch ganchos, un por un (pode conectar anterior) e comprobar cando vai comezar a traballar. Cando atopa o que é culpable - por favor, nos diga cal é.
    Último editado por vBET; 22-06-10 en 17:06.

Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2010

Grazas, desactivando vbet style_fetch resolve ese erro, pero agora non hai bandeiras amosando só os espazos reservados.
    Sentímolo, vin onde eu cometín o erro, eu volvo nun segundo.
    Todo ben, eu estou moi triste por che fixo un traballo necesario, eu simplemente cargou as carpetas nun directorio incorrecto. Todos agora está ben.
    Último editado por Ramses; 22-06-10 en 19:34.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Agora que funciona ben, pero unha funcionalidade vBET está desactivado. Isto pode non ser así.
    Esta función foi desactivada, a fin de analizar o que está mal.

Por favor, escriba agora funciona cando a extensión está activado?

Se iso non funciona é un problema e hai que corrixir, a fin de utilizar todas as funcionalidades.
    Último editado por kamilkurczak; 22-06-10 en 23:23.

Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2010

Como dixo no meu post anterior que foi culpa miña, eu enviei as carpetas vbet a raíz en vez de directorio foro. É todo ben.

Rexistrado
    Outubro 2009

OK entón - só para estar seguro. Agora está correndo con todos os nosos plugins ligado - é verdade? Porque se é ben con algúns imposibilitaron, entón non todo vBET as partes traballarán apropiadamente (preguntei para imposibilitar só para determinar a causa). Entendemos que fixeches equivocación de cartafol, mais tamén escribiches que imposibilitaches o gancho que describín e agora non somos seguro habilitáchelo outra vez.

Tan para o voso ben de cliente (o voso bo) queremos estar seguro que ti non solto calquera cousa e ti están correndo vBET con todo plugins virado encima. Compracer confirmar tan seremos capaces de durmir ben

Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2010

Si Michal, todos os plugins están habilitados. Mesmo a caché do hóspede é agora, espero que este pode amosar os efectos na redución da carga do servidor en breve. Grazas polo seu gran apoio.

Tags para este tema