Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 4 de 5 FirstPrimeiro ... 2345 PasadoLast
Resultados 31 para 40 de 43

Thread: vBET 3.3.4 lanzado

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Taurus View Post
    Si, eu entendo iso. Realmente espero que Michael pode clasificar isto.
    Sen probs. Eu estaba só suxerindo iso porque cando me deparou con un problema semellante onte, fun recibido con un silencio aquí. Coido que os membros da comunidade axudando uns ós outros? Eu, persoalmente, non tentaría unha gran actualización se eu soubese que apoio non se estará dispoñible para os próximos 6 ou 8 horas ou máis.

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Grazas home Steve! Eu realmente aprecio tanto!

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Taurus View Post
    Eu teño de axuda urxente. Tras a actualización eu teño ese erro encima do meu foro:

Atención: array_merge () [function.array-merge]: Argumento # 1 non é un array en [camiño] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153

O meu foro todo é completamente desarrumada. Por algunha razón iso só acontece se non o fixo para os hóspedes. Se dentro do sistema, está todo ben.

Edit: OK, entender que despois de que eu desactivado 'Cache Full File para os hóspedes (BETA!)' Utilice o que está todo ben. Polo tanto, debe haber algo de malo alí. (E eu fixen CHMOD 777-R vbet_guestcache)
    Por favor, abra un novo comentario para iso en informes de erros. Seremos capaces de xestionar esta alí.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por steve View Post
    Ok, eu precisaba para suprimir erros de PHP, a caché foi a verificación da idade do arquivo en arquivos que non existía e estaba dando guerra para fóra. A caché de arquivos é unha adición impresionante, se pode usalo non vai arrepentir.
    Isto é de propósito - non encontramos o ficheiro existe, para evitar operacións innecesarias IO. De acordo con PHP manual (PHP: filemtime - Manual) Función filemtime retorna false para arquivos non existentes. Non tiña coñecemento sobre os mensaxes de erro - de acordo co manual esa función non deben enviar calquera erro en caso de arquivo non existe. Por favor pode abrir novo segmento no Troubleshoting ou informes de erros para que, con exemplo das súas mensaxes de erro?

A todos - por favor, non tratan este fío como único lugar sobre esta versión vBET. Para problemas ou erros - escriba en seccións axeitadas. Non será capaz de xestionar os seus problemas se eses serán aquí.

Text automatically translated from: Vietnamese to: Galician
    Translated text
    Fixen unha actualización do 3.3.4 en 2 días. O primeiro enlace no google sometidos non tanto como todos os días, e hoxe viuse diminúe. Non entendo por que a pesar de todos os temas de discusión e continúa a crecer normalmente. Que é como eu?
    Eu caeu de 145.000 para 139.000 conexións en Google
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por haiduongbk View Post
    Translated text
    Fixen unha actualización do 3.3.4 en 2 días. O primeiro enlace no google sometidos non tanto como todos os días, e hoxe viuse diminúe. Non entendo por que a pesar de todos os temas de discusión e continúa a crecer normalmente. Que é como eu?
    Eu caeu de 145.000 para 139.000 conexións en Google
    Original text
    Isto ten nada para facer con actualizar a vBET3.3.4 - Google sinxelamente non reacciona xaxún de chapeu. Pode haber parcela de razóns, mais non é vBET
    Única razón que podería facerse por vBET (pero non en tan pouco tempo) é que algunhas páxinas traducidas non xeraría. Se cre que algunhas páxinas non están accesibles - por favor, teña en conta que para nós. Pode atopalo en ferramentas de webmaster.

Translated text
    Grazas Michal. Vou segui-lo máis tempo. e aprender a causa.
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por haiduongbk View Post
    Translated text
    Grazas Michal. Vou segui-lo máis tempo. e aprender a causa.
    Original text
    Principalmente común é que a xente esqueceron que fixeron cambios no robots.txt 2-3 meses anteriores (si Google reacciona a tempo, - pode ser máis rápido se ten Page Rank super alta). Tamén ás veces as persoas miran os resultados na busca de Google - onde se mostra o número aproximado de páxinas indexadas e non a un real. Entón aproximación podería cambiar a mellor, e iso non significa que calquera das súas páxinas foi eliminado do índice. Tamén - Google é enorme e ten moitos bancos de datos que de cando en vez son actualizados, réplicas e así por diante - que pode ser efecto só de algoritmos de base de datos de traballo de Google. Google tamén está cambiando algoritmos é a indexación e dicir que é posible que algunhas das súas páxinas xa indexadas son agora considerados como a duplicación de contido (isto é, páxinas máis membros están en 99% mesmo) e eliminado de índices.

Sempre que non ve gran número de erros nas súas ferramentas de webmaster pode asumir que é só como Google funciona. Pero se ves erros - entón está do seu lado e entón ten que reaccionar.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Non debe haber tal cousa como un impacto negativo na súa función por mor do caché de arquivos. É a causa do caché de arquivos non crece ... Creamos ficheiro separado para cada URL solicitude. Así, cada arquivo caché é simplemente arquivo HTML estático (saída caché para a solicitude). Cando o servidor cachés vBET máis e máis simplemente crea máis e máis ficheiros. Así, cada vez que tal arquivo lido:
    1. É lido único resultado desta URL especial
    2. Aínda non lelo para a memoria - simplemente transmiti-lo ao cliente usando a función PHP: readfile

Por iso, aínda que a súa páxina resultado é realmente grande - ficheiro de caché así tamén é grande, non terá ningún impacto negativo na súa función, porque só vai transmitir este ficheiro, sen sequera ler un todo, na memoria. Entón podes ver vantaxes non desvantaxes.
    Hrmm, eu me gusta a idea de caché de datos traducidos, pero non sería máis eficiente se se usa algo así como memcache? En vez de ler datos do disco que iría lelo da memoria.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por tavenger5 View Post
    Hrmm, eu me gusta a idea de caché de datos traducidos, pero non sería máis eficiente se se usa algo así como memcache? En vez de ler datos do disco que iría lelo da memoria.
    Apoio das bibliotecas caché existente é en diante lista TODO. Ademais, caché de arquivo completo para os clientes pode ser moi grande para foros grandes. Moi grande para mantelo totalmente na memoria - imos buscar solucións que permiten combinar as vantaxes de caché manter na memoria e no disco.

Páxina 4 de 5 FirstPrimeiro ... 2345 PasadoLast

Tags para este tema