Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 5 de 5 FirstPrimeiro ... 345
Resultados 41 para 43 de 43

Thread: vBET 3.3.4 lanzado

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Principalmente común é que a xente esqueceron que fixeron cambios no robots.txt 2-3 meses anteriores (si Google reacciona a tempo, - pode ser máis rápido se ten Page Rank super alta). Tamén ás veces as persoas miran os resultados na busca de Google - onde se mostra o número aproximado de páxinas indexadas e non a un real. Entón aproximación podería cambiar a mellor, e iso non significa que calquera das súas páxinas foi eliminado do índice. Tamén - Google é enorme e ten moitos bancos de datos que de cando en vez son actualizados, réplicas e así por diante - que pode ser efecto só de algoritmos de base de datos de traballo de Google. Google tamén está cambiando algoritmos é a indexación e dicir que é posible que algunhas das súas páxinas xa indexadas son agora considerados como a duplicación de contido (isto é, páxinas máis membros están en 99% mesmo) e eliminado de índices.

Sempre que non ve gran número de erros nas súas ferramentas de webmaster pode asumir que é só como Google funciona. Pero se ves erros - entón está do seu lado e entón ten que reaccionar.
    Text automatically translated from: Vietnamese to: Galician
    Translated text
    A semana pasou o número do meu sitio google pouco cambiou, e mesmo en moi pequena arriba e abaixo, pero non conseguiu alcanzar o número 145 000 (número de semanas alí). 2 horas atrás mantiña 145.000. E hoxe é 143 mil. Non configurar ou cambiar o arquivo robots.txt tras 6 meses. e meu arquivo robots.txt configurado como segue:
    User-agent: Mediapartners-Google *
    Disallow:
    O estado sitemap actualizadas contido é informar como un éxito, pero URL sometidas o aumento foi de URL do índice web que a distancia é moi reducida por día. Eu non sei o que me aconteceu, Vostede me pode axudar por que? Porque eu non sei de onde. Eu usaría aproximadamente un mes, pero vBET 2,10 eu non estaba vBSEO configuración Sitemap Generator como o seu guía aquí) Pero cando pasar a unha versión comercial 3.3.3 estaba interesado e le-lo arquivo de configuración manual para o mapa do sitio. Inicialmente co 3.3.3 eu penso moi animado co aumento continuo no índice de Google. Desde a actualización a 3.3.4 debe ser dese xeito. Non sei por que de novo? Espero que axuda. só 19 erros en informes en tempo fóra do meu sitio en Google Webmaster Tools
    Original text
    Último editado por haiduongbk; 02-07-10 en 01:51.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por haiduongbk View Post
    Text automatically translated from: Vietnamese to: Galician
    Translated text
    A semana pasou o número do meu sitio google pouco cambiou, e mesmo en moi pequena arriba e abaixo, pero non conseguiu alcanzar o número 145 000 (número de semanas alí). 2 horas atrás mantiña 145.000. E hoxe é 143 mil. Non configurar ou cambiar o arquivo robots.txt tras 6 meses. e meu arquivo robots.txt configurado como segue:
    User-agent: Mediapartners-Google *
    Disallow:
    O estado sitemap actualizadas contido é informar como un éxito, pero URL sometidas o aumento foi de URL do índice web que a distancia é moi reducida por día. Eu non sei o que me aconteceu, Vostede me pode axudar por que? Porque eu non sei de onde. Eu usaría aproximadamente un mes, pero vBET 2,10 eu non estaba vBSEO configuración Sitemap Generator como o seu guía aquí) Pero cando pasar a unha versión comercial 3.3.3 estaba interesado e le-lo arquivo de configuración manual para o mapa do sitio. Inicialmente co 3.3.3 eu penso moi animado co aumento continuo no índice de Google. Desde a actualización a 3.3.4 debe ser dese xeito. Non sei por que de novo? Espero que axuda. só 19 erros en informes en tempo fóra do meu sitio en Google Webmaster Tools
    Original text
    Na miña opinión, probabelmente, non pasa nada. Non ten erros en ferramentas de webmaster. 143 000 ou 145 000 - este número parece estimación non real, exacto de páxinas indexadas. E se é de compañía, a continuación, os resultados estimados pode variar. De onde está tomando estas cifras?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Snake View Post
    Tamén outro erro, cando permitir vbet, nalgunhas ferramentas páxinas rompe liña, é dicir, a ligazón na parte superior - o drop down rompe menú. A continuación, as ferramentas de rosca da parte inferior do fío falta é iconas. Icona tamén 'Resposta' desaparece. Este erro se corrixe se eu desactivar vbet. e iso só acontece para os hóspedes. Grazas.

Aquí tes - Eterna "Adquirindo enderezo de rede" na tarxeta de rede - Zume de Ordenador
    Corrixido e será incluído en vBET 3.3.5

Páxina 5 de 5 FirstPrimeiro ... 345

Tags para este tema