Estou recibindo este nos temas recentes sobre vbadvanced
langtitle = sk] F..
calquera correccións?
Estou recibindo este nos temas recentes sobre vbadvanced
langtitle = sk] F..
calquera correccións?
Último editado por vBET; 18-06-10 en 10:21. Motivo: corrección bbcode
Eu non escribín todo o que no post anterior, creo que hai un problema neste foro
Eu escribín este
langtitle = sk] F..
Último editado por vBET; 18-06-10 en 10:22.
OlaNon hai ningún problema no foro - pode poñer bbcode langtitle mal - sen fechala. Así - de lixo, sae lixo. Só editou a súa mensaxe que seguro que non hai bbcode roto
Sobre a cuestión que versión vBET está a utilizar? Última versión automaticamente debe resolver esta cuestión. Introduza URL da páxina exacta onde podemos velo.
amosa como que só no último vbadvanced temas traducidos
Non respondeu a preguntaCompracer confirmar que vBET versión estás utilizando. Tamén compracer control (ou preguntar vbadvanced equipo) cervas vbadvanced utiliza gancho_completo global durante xeración de páxina. É requirido para vBET a automaticamente solucionalo (até vBET 3.3.3).
3.3.4
Non instalar ese plugin especial que fixo, debo?
O especial é só para VBA Dynamics. Outros non precisan. Podes por favor asegúrese de que este plugin que está a usar está a usar gancho global_complete? Será que as páxinas son traducidas? Por favor, me dea URL da páxina onde eu poida ver o problema.
Por favor, confirme se é mesmo problema que xa descrito aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...nt-topics.html
Se é así, entón imos pechar este e continuar alí, porque non hai máis discusión.
Ningunha confirmación - supoñendo que é o mesmo problema e pechar este. No caso, se non é, por favor escriba aquí e só pode ser reaberto.