Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 8 de 8

Thread: Como saltar <code> </ code>?

  1. #1
    Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2010
    Posts
    5

    Smile Como saltar <code> </ code>?

    Ola, eu son novo con VBET, e eu teño un foro de programación .. e os temas ten un <code> </ code> nel e quero saltar de traducir que ..

    Algunha idea?

    meu foro: www dot programmershere pontocom

  2. #2
    vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010
    Posts
    1,000

    Default

    Eu non podo reproducir o problema, quizais teña unha versión máis antiga do foro. Por favor, escriba me o que ten a versión exacta do vBulletin, e vou tentar reproducir-lo na versión vB como o seu foro.


    este problema probablemente é causado pola retirada de comentarios dun plugin (vBET usa comentarios NTA - área non tranlated - para describir o campo sen tradución).

    Proba desactivar este plugin (retirada de comentarios).
    Por favor, inténteo atopar un conflito con outros mods. Para iso, desactive a outros mods e deixar só vBET. se o erro non ocorre, alternando os mods vez máis para ver onde está o conflito.

    Engadiu:
    Teña en conta que vBET soporta saltar CODE, PHP e HTML tradución bbcode. Se non está a traballar no seu foro, entón probablemente ten activado ceaning de comentarios html (como descrito antes), o que é prohibido, porque polos comentarios html vBET marcas partes da produción, que nn supoñer para ser traducido (chamamos iso non Área traducida - NTA).
    Último editado por vBET; 18-06-10 en 10:15.

  3. #3
    Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2010
    Posts
    5

    Default

    Grazas kamilkurczac, pero non é un problema ..

    quero Skip traducir o contido HTML dentro tags <code>

    Exemplo:


    Agora: <? Función php echo $ {modular modular;}> <code> </ code>
    Agora: VBET traducir iso para todas as linguas .. Quero manter isto en inglés, sen tradución

    entender?

    Eu quero facer VBET Skip todo o texto que está dentro <code> </ code>!

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Olá Pena de confusión. vBulletin soporta código bbcode e está escribindo sobre html código tag - que é a fonte de malentendido.

    Se está usando código html tag en modelos, polo que debes editar os modelos e poñer toda código contido dentro da zona non traducido - por iso poñelo entre <! - vBET_SNTA -> e <-! vBET_ENTA ->

    Se está usando código html tag en posts, así que por favor, edite as mensaxes e cambiar código html tag en código bbcode.

    Por favor, diga que resolve o seu problema.
    Último editado por vBET; 19-06-10 en 00:29.

  5. #5
    Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2010
    Posts
    5

    Default

    pode dar un ollo ao meu foro

    Aquí programadores

    ten 220,000 artigos con <code>, como eu ía editalos todos?

    hai algunha outra solución?

    vexa o exemplo aquí

    questions-answers/219881-creating-image-php-display-works-saving-file-does-not.html programmershere.com

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Neste momento vBET non soportan iso, pero podemos. Eu estou movendo o seu post para solicitudes de recursos.

    Tan agora vBET non traducirá ourputs de PHP, CÓDIGO e HTML bbcodes. Nós non tido calquera petición para non tradución de código html tag antes. Por mor da actuación, imos tornouse configurable. Será capaz de transformar opción que vai protexer o contido de código html tag contra a tradución. Esta será incluído na próxima versión Por mor da complexidade (estamos facendo só o mesmo para tags html guión e estilo) Seremos non capaz de dar rapidamente arranxar máis temperán - triste tes que esperar para aquilo. Mais estamos planeando novos vBET 3.x Libera isto/a próxima semana e próximo vBET 4.x Liberación en primeira semana de mes próximo, así que esperanza podes esperar este tempo curto

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Feito - se incluirá na próxima versión

  8. #8
    Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2010
    Posts
    5

    Default

    Moitas grazas!

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •