Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 6 de 6

Thread: Grazas por vbet pero eu aviso algún problema raro con cmps_index páxina

Proscrito
    Rexistrado
    Decembro 2009

Default Grazas por vbet pero eu aviso algún problema raro con cmps_index páxina

Grazas por vbet pero eu aviso algún problema raro con cmps_index páxina.
    Eu teño a miña pag cmps_index.php renomeado para bindex.php. Pero cando estou tentando prema no trnalstor por exemplo árabe, está mostrando un enlace corte como

que supostamente é para ser

E é igual para todos de tradución. ¿Que debería facer para corrixir este erro. grazas anticipadamente.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

vBET cortes index.php da URL - que é porque ten este problema. Para solución rápida por favor:
    1. Editar o ficheiro / Includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    2. Buscar:
    PHP Code:
    if (false !== strpos($address'index.php') && false === strpos($address'/archive/')) {
    $address str_replace('index.php','',$address);

2. Substituír por:
    PHP Code:
    if (false !== strpos($address'/index.php') && false === strpos($address'/archive/')) {
    $address str_replace('/index.php','/',$address);

Por favor confirme que axuda. Imos inclui-lo na próxima versión que vai ter calma sobre iso durante as actualizacións

Proscrito
    Rexistrado
    Decembro 2009

Eu estou errado. É o index.php orixinais renomeado para bindex.php eo meu cmps_index.php ser index.php.
    O meu tradutor no index.php (orixinalmente cmps_index.php) parece funcionar ben, pero o bindex.php (orixinalmente index.php) non funciona.

E eu non podo atopar este código en / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    if (false! == strpos ($ enderezo, 'index.php') & & false === strpos ($ enderezo, '/ archive /')) {
    $ Address = str_replace ('index.php enderezo','',$);
    }
    Isto é o que eu teño en / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    if ($ index = strpos ($ enderezo, 'index.php')) {
    $ Address = str_replace ('index.php enderezo','',$);
    }
    Por favor conteste o máis cedo posíbel.

Rexistrado
    Outubro 2009

OK - este código que atopou é a única. Eu lle dei o código de versión non liberada aínda. Pero non usalo - porque a cuestión é outra cousa que describiu en primeiro lugar.

Sobre a cuestión real. Primeiro - asegúrese de que non está feito por algunhas opcións vBSEO (como reescribir custom ou algo así).

Cando vai estar seguro de que non é vBSEO, polo que debes PM a súa URL foro e detalles de acceso para Admin CP, CP vBSEO e FTP - teremos que comprobar que no lugar.

Rexistrado
    Outubro 2009

Porque foi para a AM - para confirmar pode emitir ser pechado?

Rexistrado
    Outubro 2009

Ningunha confirmación - problema de peche. No caso, se aínda está activo, por favor responder aquí e será reaberto.

Tags para este tema