Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Non traducir a partir de calquera cousa, pero inglés?

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2010

Default Non traducir a partir de calquera cousa, pero inglés?

Funciona perfectamente traducir Inglés para calquera outra cousa ... Con todo, se eu ir / forum / es /********** e despois pos en español, non converter a enviar de volta a Inglés (ou calquera outra lingua).

Eu configure:

Amosar texto orixinal de usuario: Engadido por Javascript

e tamén intentou as outras opcións, pero ningunha delas parece funcionar. Eu estou seguro que é algo parvo que eu estou facendo ....

Ademais, eu non estou a ver URL traducido, pero eu estou ben con iso de momento. (Usando vBSEO)

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola,

en primeiro lugar (sobre a súa segunda edición) - Os vínculos que foron traducidos, ten que cambiar dous arquivos:
    1. FORUM_ROOT / includes / functions_vbseo_createurl.php
    2. FORUM_ROOT / includes / functions_vbseo_url.php
    a instrución completa que ten en facer-non-subida do cartafol (léase me) - Parte da integración vBSEO (Integración con outros mods)

Agora sobre o tema principal (tradución): go to-> AdminCP-> vBET-> google
    Suxiro facer que o Cando a confianza google digna de confianza na detección de idioma Google
    Podes establecer o nivel de confianza - Eu propoño definir 0,1 (10%) na detección de idioma Confianza Google
    Por defecto, se é de 0,1 - polo tanto, o Google é polo menos o 10% de certeza sobre o idioma das mensaxes, a continuación, vBET marcará nova mensaxe lang bbcode automaticamente. Se o Google non será seguro - mensaxe queda como está e administrador pode actualiza-lo manualmente, se fose necesario.

esixido, Ten que editar manualmente as mensaxes existentes. Ten que poñer o texto existente [lang] etiquetas.
    todo está descrito en: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
    Último editado por kamilkurczak; 04-06-10 en 22:30.

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2010

Traducindo problema: eu entendín, se eu queira publicar en español, podo estar en calquera lingua, incluíndo por defecto, pero que poñer un [lang = es] BBCode en torno a miña post, entón, correcto? E entón o sistema será auto-traducir a calquera lingua (xa que eu engadir o código BBCode lang)?

ETA: Missed un paso nas instrucións vBSEO ... todo funciona agora .. Grazas ******

Unha cousa máis pequena e estou querendo saber se iso é bo .. mirando para un fío agora .. Título é:

Realmente bueno nueva característica .

URL inclúe o i acentuado ... é que así no google etc?

realmente-bueno-nueva-caracter%C3%ADstica-628861/
    Último editado por widotcom; 05-06-10 en 00:12.

Rexistrado
    Maio 2010

Ola,

non é ok (caracter% C3% ADstica)

Pleae asegúrese de que fixo todas as configuracións necesarias do vBulletin (e vBSEO se ten) descritos no readme.html no paquete de instalación. Se non, entón vostede pode ter problemas con algúns caracteres linguas.

traducindo problema: se definir "Trust Google cando o resultado é digna de confianza" novos postos serán automaticamente posta en lang bbcode, pero ten que aparcar as anotacións antigos neste tag.
    Se escribir en linguaxe nativa foro este texto non se embalado nun tag.
    Último editado por kamilkurczak; 07-06-10 en 15:34.

Rexistrado
    Maio 2010

oh, sinto moito ..

Esta non é unha cuestión. Probe comprobar este enlace en outro navegador (Opera, Firefox),
    debe ser traducida correctamente.
    Este é un problema co navegador. Google rastrera esta ligazón correctamente (coa letra a).

Tags para este tema