Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 13

Thread: Problemas coa 3.1.0 acaba de mercar!

Exclamation Problemas coa 3.1.0 acaba de mercar!

Ben, eu só compras VBet 3.1.0 e cando en Vbet principal, non podo acceder nada! É pedir-me para entrar no meu número de licenza, pero, non hai ningunha botón para enviar o formulario máis tarde ...

A miña instalación foi suave e sen problemas, pero eu estou bloqueado alí. Eu tiña un-instalado a versión 2 completamente antes (produto e arquivos).

O que fago de alí? Gustaríame usalo agora dende que eu compras!
    Último editado por vBET; 05-11-09 en 06:08. Motivo: BBCode mal

E por que eu ver a bandeira francesa no meu post anterior? Eu escribín a miña mensaxe en inglés, non en francés! eu non entendo.

O meu idioma por defecto seleccionado aquí no foro é o inglés, pero todos os menús que vexo son en francés! Como así?

Edit: Eu escribín esta mensaxe en inglés tamén, pero agora ata os zapatos só en francés ?****** O que está pasando?
    Último editado por Cybershaolin; 05-11-09 en 06:09. Motivo: Editado por problemas de linguaxe de novo

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Cybershaolin View Post
    E por que eu ver a bandeira francesa no meu post anterior? Eu escribín a miña mensaxe en inglés, non en francés! eu non entendo.

O meu idioma por defecto seleccionado aquí no foro é o inglés, pero todos os menús que vexo son en francés! Como así?
    É porque dixo mod que está en francés Definindo lang BBCode manualmente ou automaticamente (por definición de idioma por defecto do usuario).

Rexistrado
    Outubro 2009

Ben, eu só compras VBet 3.1.0 e cando en Vbet principal, non podo acceder nada! É pedir-me para entrar no meu número de licenza, pero, non hai ningunha botón para enviar o formulario máis tarde ...

A miña instalación foi suave e sen problemas, pero eu estou bloqueado alí. Eu tiña un-instalado a versión 2 completamente antes (produto e arquivos).

O que fago de alí? Gustaríame usalo agora dende que eu compras!
    Non é normal. Panel de opcións é xerada por motor vBulletin - Por favor, páxina actualizar. Se ocorrer de novo intente importar novo arquivo do produto.
    Tamén asegúrese de que ten CURL instalado no servidor (se 2.x estaba a traballar, entón é).

En todos os problemas - é só pedir e teremos o pracer de axudar

Ben, en realidade, eu quería proba-lo local antes de instala-lo no meu foro en directo. Localmente, aínda que eu intentar actualizar a páxina, a información que eu vexo o día VBet principal é o material de licenza. Reimportar o produto non quere axudar.

Ademais, eu era un dos que doaron 3.1.0 antes estaba dispoñible para descargar? Se non hai que obter un desconto cando 3.x parece?

Noutra materia, aquí no seu propio foro, podería dicirme por que cando a miña lingua está configurado en inglés, eu vexo todos os menús, mensaxes, etc en francés? Intento borrar cookies, caché de páxinas, refrescante, pero nada axudou, aínda estou en francés!

Rexistrado
    Outubro 2009

Necesitas acceso a Internet para utilizar vBET. Doutro xeito non pode traballar - as traducións son feitas desde Google. Estar seguro que nada bloquea o voso acceso a 3.os partidos. Tamén padecerás o que has agora. Acceso de internet é algo habitual para foros
    Último editado por vBET; 05-11-09 en 16:17.

Rexistrado
    Outubro 2009

Ademais, eu era un dos que doaron 3.1.0 antes estaba dispoñible para descargar? Se non hai que obter un desconto cando 3.x parece?
    Non anunciamos nada diso

Noutra materia, aquí no seu propio foro, podería dicirme por que cando a miña lingua está configurado en inglés, eu vexo todos os menús, mensaxes, etc en francés? Intento borrar cookies, caché de páxinas, refrescante, pero nada axudou, aínda estou en francés!
    Só ten que premer bandeira Inglés para volver ao idioma inglés E comprobar a súa lingua estándar do usuario en usuario CP - mod quere ser intelixente, polo que, cando alguén lle di que o seu idioma por defecto é o francés que o traerá de volta para o francés.

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Necesitas acceso a Internet para utilizar vBET. Doutro xeito non pode traballar - as traducións son feitas desde Google. Estar seguro que nada bloquea o voso acceso a 3.os partidos. Tamén padecerás o que has agora. Acceso de internet é algo habitual para foros
    Mesmo se eu executa-lo local, aínda teño acceso a Internet a través do meu foro local ... pero hai unha forma de facer este traballo porque quero probalo antes de ir vivir con ela ... Non hai nada que bloquea o foro. Por que está engadindo que parte para o sufrimento co que teño agora e que a web é común para foros? Pensas que iso non é xusto tratar de probar antes de arriscar cousas nun foro en directo antes? E si, 2.x estaba funcionando ben antes.

Non anunciamos nada diso
    Ben, tirado directamente do seu post # 720 en vbulletin.org:

Quote Enviado Orixinariamente por NLP-er
    É por iso que - calquera que me doou neste proxecto ata este momento, vai ter unha licenza de uso libre e unha licenza gratuíta de crédito retirada ligazón a 3.0.0
    Isto é algún tipo de desconto ... pero non ofreceu iso para min aínda ... Entón, como podo obter a licenza de uso máis libre e unha retirada da licenza?

Só ten que premer bandeira Inglés para volver ao idioma inglés E comprobar a súa lingua estándar do usuario en usuario CP - mod quere ser intelixente, polo que, cando alguén lle di que o seu idioma por defecto é o francés que o traerá de volta para o francés.
    Eu atopei o motivo. Foi engadindo / fr ao final no canto de só http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/

Rexistrado
    Outubro 2009

Mesmo se eu executa-lo local, aínda teño acceso a Internet a través do meu foro local ... pero hai unha forma de facer este traballo porque quero probalo antes de ir vivir con ela ... Non hai nada que bloquea o foro. Por que está engadindo que parte para o sufrimento co que teño agora e que a web é común para foros? Pensas que iso non é xusto tratar de probar antes de arriscar cousas nun foro en directo antes? E si, 2.x estaba funcionando ben antes.
    Só porque conexión a Internet é necesario para este mod para realizar
    Sobre a proba por favor faga foro proba non están dispoñibles para a súa visualización pública.

Isto é algún tipo de desconto ... pero non ofreceu iso para min aínda ... Entón, como podo obter a licenza de uso máis libre e unha retirada da licenza?
    É sinxelo - porque non atender condición descrita. Mira en data mensaxe

Eu atopei o motivo. Foi engadindo / fr ao final no canto de só vBulletin Empresa Translator (vBET) - Categoría vBulletin
    Estou contento por ter resolto este.

Aínda ten o problema coa instalación? Se é así, por favor PM me acceso ao seu Admin CP e FTP vou comprobar-lo

Só porque conexión a Internet é necesario para este mod para realizar
    Sobre a proba por favor faga foro proba non están dispoñibles para a súa visualización pública.
    Proba un foro local significa por si só non é mostrar a ninguén!

Como dixen, eu non son capaz de ver as opcións na vBet principal no meu AdminCP cando proba-lo no meu foro local. Sobre a colocación do seu Hacker no meu foro vivo, ben, eu non sei máis o que vou facer con iso a condición de que realmente non aprecian o tipo de respostas que me deu aquí.
    Último editado por vBET; 06-11-09 en 00:56. Motivo: Preguntas particulares transferir PM

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema