Si e eu estou usando a última versión, 3.3.3.
Si e eu estou usando a última versión, 3.3.3.
Estraño. Por favor, diga-nos como reproducir o problema - imos traballar na solución máis elegante, que non esixe adicional vBSEO cambiar os ficheiros.
Pode reproducir-lo sobre a fóra do servidor? É dicir, na área de mensaxes de proba?
Non, iso non pode ser demostrado aquí, porque non usar a opción vBSEO para incluír permisos de rosca en ligazóns anterior / seguinte (as que aparecen directamente debaixo do editor de resposta rápida). Vostede primeiro ten que activar a opción.
OK así que - sabemos como reproducir-lo. Imos comprobar iso no noso exemplo da proba e buscar outra solución. Grande grazas!![]()
Sentímolo, pero non podemos reproducir este problema.
Nós probamos en vBSEO 3.5.0 e 3.3.3 vBET. Cales versións tes?
Por favor, asegúrese de ter instalado o vbet versión (o ten usado)
que sobre actualización de product_vbenterprisetranslator.xml do-non-subida do cartafol?
Eu estou usando vBET 3.3.3 e 3.3.2 vBSEO. As miñas marcas langtitle non están sendo analizados na páxina de estatísticas do perfil nin agora, ao parecer. Moi raro!
Para corrixir a análise de langtitle baixo as "estatísticas" perfil guía (onde di "o último post: ..."), que eu fixen este cambio na class_userprofile.php:
Buscar:
Substituír:PHP Code:
$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
Non hai como as etiquetas están sendo analizados globalmente, se non ese cambio non sería necesario. Tampouco hai garras en que ficheiro de clase.PHP Code:
$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
if (strpos($this->prepared['lastposttitle'], '[/langtitle]'))
{
require_once('vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$this->prepared['lastposttitle'] = vbet_parseTitle($this->prepared['lastposttitle']);
}