Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 3 de 4 FirstPrimeiro 1234 PasadoLast
Resultados 21 para 30 de 32

Thread: Cuestión de análise adicional langtitle

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por moman View Post
    Nevermind, atopou outro: títulos traducidos PM non son analizadas nos títulos páxina en private.php

Arranxado engadindo un plugin no private_complete:

PHP Code:
    if (strpos($pagetitle'[/langtitle]')) {
    require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
    $pagetitle vbet_parseTitle($pagetitle);

Realmente non podo reproducir este asunto no noso server. Sospeita que non instalaches appropriately vBET 3.3.3 - compracer comprobalo. Houbo moitas veces emite que os nosos clientes xusto uploaded ficheiros novos e esqueceu para importar ficheiro de produto novo ou o oposto. Comprobou execución de función vbet_global_complete existen no lugar descrito? (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post3137)

Tamén estamos executando nosos foros agora en versión beta 3.3.4 vBET, polo que pode ser erro que existe no 3.3.3 e xa fixa-lo (non me lembro de que). Aínda confirmar a súa instalación real é OK - update mellores feitos para 3.3.3 novo.
    Último editado por vBET; 15-06-10 en 00:00.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por moman View Post
    E outra:

Eu non podía atopar unha forma de solucionar isto a través de plugins. Pola contra, eu engade este código para usercp.php:

PHP Code:
    if (strpos($reputation['title'], '[/langtitle]')) {

require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');

$reputation['title'] = vbet_parseTitle($reputation['title']);

} 
    Directamente baixo
    PHP Code:

$reputation
    ['timeline'] = vbdate($vbulletin->options['timeformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['dateline'] = vbdate($vbulletin->options['dateformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['reason'] = $bbcode_parser->parse($reputation['reason']); 
    Se esta páxina está usando global_complete Gancho entón tería que ser manexado en vBET 3.3.3 - compracer ver resposta anterior sobre aquilo. Se global_complete non se usa - a continuación, cambiar tal ficheiro será necesario ou pode engadir-la a un gancho se existen algunhas nesta páxina.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

O meu arquivo de produtos e os arquivos PHP están aparecendo como Versión 3.3.3, como deberían ser. Con todo, teño moitos arquivos modificados e teñen bastante algúns plugins instalados no meu foro, polo que é pouco probable que poida haber un conflito.

Teño notado que o tempo de execución no gancho global_complete é 1000. Isto non debería ser maior para evitar conflito con outros plugins?

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Eu xa confirmou a presenza da función de análise global. Eu coidadosamente actualizado para 3.3.3, polo que dubido que o contido do arquivo pode ser un problema aquí. Con todo, non vexo erros máis lonxe, entón eu creo que son bo para o momento.

Eu tamén estou feliz de dicir que o rendemento vBET bateu no meu servidor é insignificante, por iso non pode ser a actualización 3.3.3 pasado, debido ao elevado número de personalizacións / correccións traballando eu apliquei o meu propio. Con 800 online, eu tiven cargas servidor baixo de 1,00, e con 1200 en liña, eles estaban en torno a 3,00. Nada mal para unha dobre servidor Xeon hexa-core, eu creo!

Rexistrado
    Outubro 2009

Coido que tamén!

Tan - volvendo ao asunto. vBET Tería que manexar automaticamente aquel corte langtitle (con ...) - Non somos capaces de reproducilo nos nosos foros e quere liberación nova feita pronto. Sería grande se poderiamos atopar a razón disto e arranxalo se é no noso lado. Se podes detalle de acceso do PM ao voso foro, ou mesmo o voso caso de proba onde aquelas cousas suceden poderiamos a aquilo - poderiamos arranxalo

Neste momento sen posibilidade para reproducir mesmo non podemos estar seguro cervas é realmente vBET becho (non algún conflito con outro mod ou asunto de configuración). Así que somos en punto morto agora nesta área. Unha vez máis - con moito gusto solucionariamos este asunto no voso lado se ti . Hai posibilidade que novo vBET a liberación será esta fin de semana - sería grande de pechar todos os asuntos antes de que

Rexistrado
    Outubro 2009

Eu penso que realmente tiña un erro alí. Análise langtitle mundial estaba dentro da condición innecesaria para que non sempre foi valorada. Iso xa está corrixido e se incluirá na próxima versión.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Podería, por favor enviar unha solución rápida para iso? Eu non podo actualizar a 3.3.4 agora

Estou supoñendo que a condición innecesaria é a continuación:
    PHP Code:
    function vbet_parseTitleGlobally(&$title$removeNotTranslateSection false) {

if (
    $_GET['do'] != 'postthread' && $_GET['do'] != 'comment' && 0!==strpos($_GET['do'], 'edit') && 0!==strpos($_GET['do'], 'update')

&& 
    strpos($title'[langtitle=')) {

return 
    vbet_parseTitleMultiple($title$removeNotTranslateSection);

Rexistrado
    Outubro 2009

O que prendelo lo con actualización?

Vou mirar para fóra no SVN para comprobar que os cambios se fixo para resolver o problema, senón que - vai ter último lanzamento primeira en ser capaz de feitos solución rápida se publicalo.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Eu fixen varias modificacións no código co paso do tempo, e eu esquezo onde e por que. Eu non quero ser salto de cousas que xa funcionan!

Rexistrado
    Outubro 2009

Teña en conta que non somos responsables de código modificado polos nosos clientes - que non son simples capaz de facelo. Se o cambio foi de acordo coas nosas solucións rápidas, entón podes estar tranquilo - estes serán incluídos na seguinte versión de xeito que todo se ve ben. Se fixo algúns cambios no código outro, entón aconsellamos a escribir algún documento que ha oriente-lo sobre o seu persoal de pasos adicionais durante as actualizacións - se non se ve coa versión vBET de idade, porque non sabe o que e para que vostede cambiou.

Ten en conta que eu penso que cambios son necesarias para solucionar este problema, pero non podo publicar corrixir Quik no foro (xa que inclúe dentro bbcode dobres). Entón polas preguntar sobre isto por correo-e (contact@vbenterprisetranslator.com) e vou enviá-lo para alí.

Tags para este tema