Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Correos electrónicos de activación só en inglés

Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

Default Correos electrónicos de activación só en inglés

Esperemos que Michal non vai se sentir resaltado cando retorna. Creo que el dixo que había graves inundacións en Polonia. Bo que ten máis axuda a próxima semana

En calquera caso .... Tente rexistrar un novo usuario a través de diferentes versións lingüísticas traducido do meu foro ... e cada vez que o correo electrónico de activación sempre aparece en inglés.

Eu asegúrese de seleccionar o idioma (distinto) apropiados, así como no rexistro.

Eu teño as seguintes configuracións.

Misc> Amosar texto orixinal para usuario> normal
    Misc> Amosar texto orixinal para invitados> Normal
    Misc> Traducir vBSEO mensaxes en JavaScript> Si
    Google Detección de idioma> Sempre usuario confianza

algunha idea?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ola. Si temos inundación grande en Polonia e eu era en viaxe longa atrás desde viaxe empresarial. E son tamén feliz que a próxima semana o noso teem será máis grande e te como os nosos clientes conseguirán apoio máis rápido e características novas máis rápidas en vBET

Volver ao problema. vBET non está apoiando Correos tradución neste momento.

Nós xa temos na nosa lista TODO integrar vBET vB con sistema de frases. Cando estará listo, entón podemos comprobar posibilidades para conectar e-mails de notificación automática (que bases en frases) e facer vB opción frase segundo a tradución real.

Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

E eu tamén estou feliz que a próxima semana o noso teem será maior e como os nosos clientes van estar máis rápido e máis rápido soporte en novas características vBET
    Awesome, bo escoitar iso! Este é un gran produto.

Nós xa temos na nosa lista TODO integrar vBET vB con sistema de frases. Cando estará listo, entón podemos comprobar posibilidades para conectar e-mails de notificación automática (que bases en frases) e facer vB opción frase segundo a tradución real.
    ok, grazas.

Membro
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

é esta resolto? Está a usar o 3.3.6 e correos electrónicos non son traducidos. fiestras emerxentes tamén

Proscrito
    Rexistrado
    Novembro 2010

Ola!
    Aquí está a resposta:
    Volver ao problema. vBET non está apoiando Correos tradución neste momento.

Tags para este tema