Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 8 de 8

Thread: dúas preguntas

  1. #1
    Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2010
    Posts
    18

    Default dúas preguntas

    Eu teño a versión gratuita instalado, onte eu tiña ~ 200 arañas spidering en liña as páxinas traducidas e meu servidor foi ata 30/10 e eu tiven que desactivar o hack para volver a carga do servidor normal.
    Estou en VB 3.8, podo esperar a versión de pago non sobrecargar meu servidor como a versión gratuíta está a facer iso?
    En segundo lugar, que a versión de pago traducir hacks como vbadvanced CMPS, vbadvanced directorio enlaces, vbgallery PhotoPost?
    Se non, hai un xeito de desactivar o tradutor da empresa en que as páxinas para evitar con indo a sitio ningún?
    Cales son as opcións de pagamento (cc / banktransfer)?
    Está dicindo "actualizacións de balde por un ano" despois daquel ano eu teño que pagar de novo cheo ou hai unha taxa de actualización? Isto é importante porque 90 $ non é moi barato.
    Se eu usar a versión 3.x podo simplemente actualizar a 4.x ou qué me teño que pagar de novo?
    Grazas.

  2. #2
    Membro
    Rexistrado
    Abril 2010
    Posts
    34

    Default

    por suposto que eu aínda estou esperando só para a miña copia funcional, pero eu teño esa mesma pregunta tamén.

    Eu teño un foro moi grande (máis de 500.000 postos) e quere minimizar a carga inicialmente, na medida do posible unha vez que eu o teña instalado correctamente.

    Eu tamén quere rexistrarte para esa cousa API de Google para as precaucións de seguridade ... pero non sei exactamente onde para rexistrarte.

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Oi Versión de pago do vBET ten un rendemento moito mellor e pode esperar que a tradución será amante de cargar máis rápido e servidor. Non pode darlle calquera números específicos - aqueles só poden ir por medición de desempeño no seu foro específico, pero podo dicir que versión de pago ten óptimo caché, algoritmos e parámetros de rendemento adicional.
    Versión de pago pode ser integrado con plugins diferentes. Eu podo dicir con certeza que PhotoPost pode ser integra, mods vbadvanced tamén - non pode dicir que todas esas, pero algúns con certeza. Consulte a sección de integración para máis detalles.
    Versión tamén paga ten opción especial para definir URLs que serán ignorados (sen bandeiras alí, sen tradución para o seguimento de con esas páxinas e redirección automática se alguén poñer a linguaxe na URL da man).
    En realidade, estamos apoiando só a opción de pagamento Paypal.
    Tras o seu actualizacións gratuítas remata é suficiente para renovar a licenza e é moito máis barato. Reais renovar prezo é de R $ 30 e, no futuro, estamos a planear que é prezo será en torno a 1 / 3 do prezo da licenza normal, pero non trata-lo como obriga de negocios.
    Comprador vBET licenza es licenza compradora para vBET 3.x/4.x - hai non custo moi adicional para upgrade
    Se ten preguntas ou mellor - por favor, é só solicitar. Teremos pracer en axudar.

    Quote Enviado Orixinariamente por Ramses View Post
    Eu teño a versión gratuita instalado, onte eu tiña ~ 200 arañas spidering en liña as páxinas traducidas e meu servidor foi ata 30/10 e eu tiven que desactivar o hack para volver a carga do servidor normal.
    Estou en VB 3.8, podo esperar a versión de pago non sobrecargar meu servidor como a versión gratuíta está a facer iso?
    En segundo lugar, que a versión de pago traducir hacks como vbadvanced CMPS, vbadvanced directorio enlaces, vbgallery PhotoPost?
    Se non, hai un xeito de desactivar o tradutor da empresa en que as páxinas para evitar con indo a sitio ningún?
    Cales son as opcións de pagamento (cc / banktransfer)?
    Está dicindo "actualizacións de balde por un ano" despois daquel ano eu teño que pagar de novo cheo ou hai unha taxa de actualización? Isto é importante porque 90 $ non é moi barato.
    Se eu usar a versión 3.x podo simplemente actualizar a 4.x ou qué me teño que pagar de novo?
    Grazas.

  4. #4
    Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2010
    Posts
    18

    Default

    Grazas Michal, pronto vou poñer o meu fin.

  5. #5
    Membro
    Rexistrado
    Abril 2010
    Posts
    34

    Default

    # 1 Podo coller o enlace para rexistrarte para a cousa API de Google en Estados Unidos? (Eu prefiro previr que curar en Google)

    # 2 Por outra banda, todas as opcións para configurar inicialmente para reducir a carga do servidor de estrés en un gran foro? (Eu xa estou esperando que para dificultar o servidor inicialmente)

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por mikeinjersey View Post
    # 1 Podo coller o enlace para rexistrarte para a cousa API de Google en Estados Unidos? (Eu prefiro previr que curar en Google)

    # 2 Por outra banda, todas as opcións para configurar inicialmente para reducir a carga do servidor de estrés en un gran foro? (Eu xa estou esperando que para dificultar o servidor inicialmente)
    #1 Google API en cousa EEUU?... Se significas chave de API do Google entón tes ligazón en descrición de parámetro en vBET opcións. É:
    Empregando un AJAX API Key - Google AJAX Search API - Google Code

    # 2 Por favor, vexa aquí consellos para vBET e rendemento:
    para vBET4.x http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    para vBET4.x http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

  7. #7
    Proscrito
    Rexistrado
    Maio 2010
    Posts
    4

    Default

    Text automatically translated from: Portuguese to: Galician
    Translated text
    Háaa si conta que eu non puiden instala esta versión gratuita van ri de min máis ta dificil.
    O tiozinho que quería me vende a linceça dixo que non existe máis versión gratuita para examina ..
    Original text

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por Subis View Post
    Text automatically translated from: Portuguese to: Galician
    Translated text
    Háaa si conta que eu non puiden instala esta versión gratuita van ri de min máis ta dificil.
    O tiozinho que quería me vende a linceça dixo que non existe máis versión gratuita para examina ..
    Original text
    Se ten calquera problema durante a instalación versión gratuita - simplemente pedir apoio Compracer nota que neste foro conseguirás xaxún de apoio. Se pides vBET apoio en vbulettin.org Foro, entón podes esperar máis longo para el - non é o noso foro oficial, así que o apoio alí vai non tan a miúdo, mais aínda vai.
    Por favor, introduza na nosa sección versión gratuita neste foro o que o seu problema e nós imos axudar

    Tamén vale lembrar que a versión gratuíta non ten tempo de avaliación - que pode usalo sempre que quere, antes de decidir mercar unha mellor e máis rápido

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •