Could you please post how to integrate vBET with vbMediaWiki (including changes in htaccess and other details)?
I'm having problems with this integration.
[]s!
Could you please post how to integrate vBET with vbMediaWiki (including changes in htaccess and other details)?
I'm having problems with this integration.
[]s!
Último editado por trevis; 12-05-10 en 16:37.
Non sei ese mod. Pode describir-me como está a traballar? Será que ten o seu propio subdirectorio no URL? Será que xestiona unha saída sen o uso de global_complete gancho (simplemente imprime para a saída)? Vostede me pode dar URL exacta onde eu poida velo en acción?
Tamén por favor, diga o que xa estaba tratando de facer a integrar este? Usou algunhas suxestións formulario en: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html - ¿Cales?
vbMediaWiki 4.0.2 RC 3 - Forum vBulletin.org
Si
mandela.org - Foro> Principal
mandela.org / wiki -> MediaWiki (con integración vbMediaWiki)
Non sei ... Eu podo ver o texto correcto na primeira lingua.
mandela.org / wiki e escoller dúas linguas
N / A
Vou
Último editado por trevis; 13-05-10 en 00:11.
OK - Eu vexo que este mod está a usar global_ completo - eu estaba errado dicindo que probablemente non por mor do 'vbet_flag' cuestión. Eu vexo a pregunta e vexo que as conexións son quebradas tras primeira tradución - estes están a comezar por '. " (Punto) - sen www. Por favor, AM me acceso a información para o seu Admin CP e FTP - Vou comprobar o problema e resolve-lo.
Desafortunadamente estas opcións dar nada. Neste momento estamos conscientes da cuestión, pero non coñecen causa. Para a plena corrección de diagnosticar e necesitamos de acceso ao seu foro.