Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 3 de 3

Thread: vBSEO 3,5 Ouro e vBET

Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

Default vBSEO 3,5 Ouro e vBET

Michal,

Algunha idea se houbese grandes cambios con vBSEO 3,5 vs Ouro RC3 e compatibilidade con vBSEO eu dubido, pero que estar seguro de que non ten problemas durante a actualización.

Vexo que aínda están en execución 3.3.2 vBSEO, será actualiza-lo?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Olá Si, aínda están en execución vBSEO 3.3.2 para estar seguro sobre a nosa estabilidade foro. Imos probar a versión vBSEO novo en breve. Eu só manter isto como tarefa (e algúns outros) para o noso novo colaborador para estar seguro, que será capaz de dar aos nosos clientes soporte en alto nivel.
    Estamos aínda durante o proceso de contratación polo que se paciencia.

Quizais algúns dos nosos usuarios xa comprobar-lo no foro real, ou proba e quero compartir cos resultados?

Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Olá Si, aínda están en execución vBSEO 3.3.2 para estar seguro sobre a nosa estabilidade foro. Imos probar a versión vBSEO novo en breve. Eu só manter isto como tarefa (e algúns outros) para o noso novo colaborador para estar seguro, que será capaz de dar aos nosos clientes soporte en alto nivel.
    Estamos aínda durante o proceso de contratación polo que se paciencia.

Quizais algúns dos nosos usuarios xa comprobar-lo no foro real, ou proba e quero compartir cos resultados?
    Eu estou usando 3,5 RC3 e funciona moi ben. Eu vou tirar na versión ouro esta semana e que sabe.

Tags para este tema