Quote Enviado Orixinariamente por JinLeeHui View Post
Ola,
Sentímolo, Im novo foro. O meu traballo é completo levantamento sobre tés orgánicos chinés verde.
Se ten un minuto, polo que podería por favor me mensaxe de que é a súa marca favorita de té verde?
Grazas anticipadamente,
O seu Jin
lol ... o que unha ducha. Agora vou ter que se preocupar de spammers internacionais, así eu creo ..

Quote Enviado Orixinariamente por Jesh View Post
Sitio web está amosando agora: Resultados 1 - 10 de aproximadamente 16.200 de coinforums.com. (0,21 segundos) no google.

Aumento do tráfico foi case 3x agora e aínda estamos recibindo un aumento. O noso sitio é novo e é un foro + unha galería de moedas e moeda. Temos agora recibido visitas de 85 países diferentes, en comparación con preto de 20 antes de instalar.

Resultados son moi favorábeis.
Jesh, que é incrible. Estou quedando máis tentados a tentar facer iso.

btw, se non se menciona antes ... Michal, vostede é un xenio para inventar iso. E eu estou sorprendido que ninguén mercado ya aínda.

Eu só podía ver ese ser aínda máis popular ao longo dos próximos anos.

Eu estaba buscando na rede outro día, e penso moi difícil atopar software de tradución para sitios web comúns. (Non hai vBulletin) Ou algo que sexa fiable e popular. Todo o que eu podería atopar algunhas empresas sombra aquí e alí. Quizais unha oportunidade de negocio para alguén aproveitar. Realmente quere converter máis dos meus outros sitios nalgún momento no futuro. (VBulletin non relacionados)