Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 3 123 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 24

Thread: FAQ

  1. #1
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default FAQ

    Aquí está a lista de preguntas frecuentes. Vai atopar as respostas a continuación.

    Como configurar o soporte para APIs outra tradución?
    Como soporta varios idiomas funciona?
    O que fai falta para este mod para o traballo?
    Tras a tradución eu recibín páxina en branco - o que está mal?
    Tras a tradución todo o texto desaparecer - o que está mal?
    Como comprobar que estou impedido polo proveedor de tradución?
    Eu teño: Erro Fatal: Non se pode redeclare vbseo_thread_seotitle - por que?
    Despois da instalación foro todo vai para abaixo, mesmo CP Admin - o que está mal?
    Teño con traducións en SEO, eu uso vBSEO ea páxina principal non está traducindo - o que está mal?
    Que facer, ter bos con traducións consenso SEO?
    Eu teño indexados páxinas de tradutor de idade (con hl =) - ¿Que facer?
    Eu teño páxinas indexadas do tipo con antigos (con language =) E quere cambiar a SEO links- que facer?
    Como volver ao idioma por defecto despois de premer nunha bandeira?
    Teño avisos en forma de seguridade - que facer?
    Podo engadir páxinas traducidas para sitemap?
    Como traducir páxinas fóra do directorio foro?
    Recibe a mensaxe de correo electrónico sobre MySQL server desapareceu cuestión. O que está mal?
    Teño langtitle na miña url, e non é traducido, é un problema?
    A URL inclúe o acento. É indexado por Google?
    Como chegar ata os límites de tradución máis lenta, e pagar menos por traducións APIs comerciais
    Untranslated Texto
    Tradución parcial
    Que para facer para ter URL é traducido baixo as bandeiras?
    Bandeiras non aparecen no estilo móbil
    Último editado por Marcin Kalak; 01-06-15 en 10:02.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default O que fai falta para este mod para o traballo?

    - Ten que instala-lo e configure-lo adecuadamente (Por favor le as descricións parámetros coidadosamente)
    - Ten que ter instalado no seu CURL php. A maioría dos servidores xa. Só ten que instalar este mod e se non funciona entón pedir o seu material servidor para instalar CURL. No non obstante, pode desactivar mod ou eliminar bandeiras que os usuarios non serán afectados. Se recibe páxina en branco para páxinas de tradución (iso non afectará as súas páxinas normal) significa que non tes CURL instalada - só instala-lo
    - Ten que ter instalado no seu iconv php. A maioría dos servidores xa. Se non un erro ou páxina en branco para as traducións.

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default Tras a tradución eu recibín páxina en branco - o que está mal?

    Basta ler resposta á pregunta anterior

    Tamén pode comprobar esta documentación vBulletin sobre páxinas en branco: http://www.vbulletin.com/docs/html/blank_pages
    Aínda así - primeiro só asegúrese de que ten todo o que fai falta para vBET.
    Último editado por vBET; 09-09-10 en 09:01.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default Tras a tradución todo o texto desaparecer - o que está mal?

    Nese caso tes 3 posibilidades:
    1. Non instrucións de instalación de pousio. Ten que configurar opción de idioma Foro. Basta configurar mod
    2. Vostede define mal Tradución de Google API clave - Defínese como valor apropiado ou eliminar-lo (non recomendado - pode configuralo adecuadamente)
    3. Por algún motivo foi bloqueado por Google


    O último precisa dalgún aclaración - como pode dicir que foi bloqueado. Aquí é manual sinxelo coma iso:
    Http://www.vbenterprisetranslator.co....html#Correo1728
    Último editado por vBET; 14-03-10 en 01:48.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default Teño con traducións en SEO, eu uso vBSEO ea páxina principal non está traducindo - o que está mal?

    Asegúrese de que o seu . Htaccess regras son OK - especialmente para os foros con subdirectorio no URL.
    Último editado por vBET; 19-02-10 en 05:49.

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default Que facer, ter bos con traducións consenso SEO?

    Ten que definir a opción axeitada no Admin CP e cambiar / crear. Htaccess (NOTA: Pode usar ligazóns de tradución SEO aínda sen vBSEO)!

    para os usuarios vBSEO ver aquí

    para usuarios sen vBSEO
    -. Se non ten htaccess continuación, use a partir dunha do-non-upload directorio no paquete de mod - pode facer a carga para o seu directorio de foro
    - Se ten .htaccess Ficheiro, entón engade un Destas dúas regras (se estás utilizando vB sonod Reescribir URL Amigábels' entón posto aqueles goberna XUSTO ANTES vB regras):



    - REGRAS CURTAS
    Máis rápido e máis eficaz mais pode ser utilizado só se é NON Utilizando vínculos con parte de 2 sinais i.e: yourforum.com/XY/

    Code:
    RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]


    - REGRAS LONGAS
    Lata por utilizado sempre

    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]
    Último editado por r.dziadusz; 08-11-11 en 20:52.

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default Eu teño indexados páxinas de tradutor de idade (con hl =) - que facer?

    Só ten que definir regra de reescrita en . Htaccess - Google vai saber que a páxina ten lugar novo e vai reindexar-lo sen perda
    Code:
    RewriteCond %{QUERY_STRING} (hl=)(zh-TW|zh-CN|..)$
    RewriteRule ^(.*)$ http://%{HTTP_HOST}/$1\?language=%2 [L,R=301]
    Último editado por vBET; 09-10-09 en 18:30.

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default Eu teño páxinas indexadas do tipo con antigos (con language =) e quere cambiar a SEO con-o que facer?

    Primeiro faga conexións SEO dispoñible. Despois que engadir esta regra para . Htaccess (Antes regras VBET):
    Code:
    RewriteCond %{QUERY_STRING} (hl=|language=)(zh-TW|zh-CN|..)
    RewriteRule ^(.*)$ http://%{HTTP_HOST}/%2/$1? [L,R=301]
    Teña en conta que esta regra tamén pode xestionar as redireccións para as ligazóns de tradutor de idade (con hl =)

    Este goberna pode, non traballa. Nesta situación comprace facernos sabe, axudarémosche/axudarémoste. Nós rewrite . Htaccess Regras e adaptalo ao voso caso, para libre.
    Un exemplo como para editar . Htaccess Ficheiro :Modificacións dentro .htaccess Ficheiro, mais non o tes que facer por ti seremos felices de facer estes cambios en vez de ti!
    Último editado por r.dziadusz; 14-10-11 en 09:47.

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default Como volver ao idioma por defecto despois de premer nunha bandeira?

    Se ten definido a opción de seguimento, entón voltar a súa lingua estándar, ten que só un click de bandeira para a súa lingua estándar

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default Teño avisos en forma de seguridade - que facer?

    Simplemente desactivar o modo de aforro - é obsoleto no PHP e non é soportado en futuras versións. Aquí tes para máis detalles:
    PHP: Seguridade e Modo Seguro - Manual

Páxina 1 de 3 123 PasadoLast

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •