Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12
Resultados 11 para 17 de 17

Thread: Corrección para aqueles de vostedes execución Poster Tweet

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Ademais, como eu vexo está escrito en polaco (probablemente - non é posible comprobar outras traducións, porque superou o número máximo de mensaxes visitadas). Por favor, só ir alí e prema en Editar no post - vai ver o que é a linguaxe real alí.
    O post foi feito orixinalmente en polaco, a lingua real é polaco e non traducidas do texto foi enviado ao twitter.

Asegúrese de que o seu AM, i enviou os detalles mesmo acceso que Kamil está a utilizar para que non ve os fíos maxed sen previo aviso

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Por favor, faga proba sinxela. Escribir a mesma mensaxe en polaco na páxina traducido (para polaco). A continuación, facelo de novo, pero esta vez escribir na páxina NON sendo traducido. Dicir que hai algunha diferenza no contido Enviar a Twitter para os 2 mensaxes.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Sentímolo Michal eu non entendo, e non im polaco entón eu non podo escribir en polaco

Rexistrado
    Outubro 2009

Podes - xa ten esta mensaxe pode copia-lo

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Michal dereito, eu teño posta 2 posts, tanto en polaco, un a través da bandeira polaco (post-test 1) e un a través da bandeira Inglés (post-test 2) o que logo ten Twitter o polaco podes ver os tweets aquí The Cage Code (thecodecagecom) en Twitter e as anotacións orixinal aquí:
    Mensaxe de proba para translation1 - Foro Xaula Código
    Post-test para a tradución 2 - O Foro de Cage Código

Eu teño deles para ser posta en inglés - é posible?

Rexistrado
    Outubro 2009

Parece que mod que envía mensaxes a Scrubs Tweet bbcode da mensaxe. Por favor asegúrese de que hai algún defecto bbcode - engade mensaxe con bbcdes para negra, CODE QUOTE,. Facelo e comprobar como mira no twitter.

Se se é fregar de bbcode no canto de avaliar, entón non podemos facer nada. bbcode funciona só a avaliación é accionado e se existe ... Neste caso pode poñerse en contacto propietario mod para Twitter exportación e pedirlle cambios, ou se se permite facer cambios no twitter código de mod-se.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Comprobe só coas tags meu VBA e foron retirados do Tweet. Non hai problema con iso, non é moi importante, podo vivir con ela

Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12

Tags para este tema