Por favor, faga proba sinxela. Escribir a mesma mensaxe en polaco na páxina traducido (para polaco). A continuación, facelo de novo, pero esta vez escribir na páxina NON sendo traducido. Dicir que hai algunha diferenza no contido Enviar a Twitter para os 2 mensaxes.
Sentímolo Michal eu non entendo, e non im polaco entón eu non podo escribir en polaco
Podes - xa ten esta mensaxe pode copia-lo
Michal dereito, eu teño posta 2 posts, tanto en polaco, un a través da bandeira polaco (post-test 1) e un a través da bandeira Inglés (post-test 2) o que logo ten Twitter o polaco podes ver os tweets aquí The Cage Code (thecodecagecom) en Twitter e as anotacións orixinal aquí:
Mensaxe de proba para translation1 - Foro Xaula Código
Post-test para a tradución 2 - O Foro de Cage Código
Eu teño deles para ser posta en inglés - é posible?
Parece que mod que envía mensaxes a Scrubs Tweet bbcode da mensaxe. Por favor asegúrese de que hai algún defecto bbcode - engade mensaxe con bbcdes para negra, CODE QUOTE,. Facelo e comprobar como mira no twitter.
Se se é fregar de bbcode no canto de avaliar, entón non podemos facer nada. bbcode funciona só a avaliación é accionado e se existe ... Neste caso pode poñerse en contacto propietario mod para Twitter exportación e pedirlle cambios, ou se se permite facer cambios no twitter código de mod-se.
Comprobe só coas tags meu VBA e foron retirados do Tweet. Non hai problema con iso, non é moi importante, podo vivir con ela