Ola
Notei que con vBET 4.2.1 e 4.0.2 vBulletin PL4 e vBSEO 3,5 Avisos RC3 non son traducidos.
Por favor, consellos
Starbug
Ola
Notei que con vBET 4.2.1 e 4.0.2 vBulletin PL4 e vBSEO 3,5 Avisos RC3 non son traducidos.
Por favor, consellos
Starbug
Ten que conectar as traducións - que está desactivado por defecto por razóns de rendemento (nin todos é usalo). Vai atopar opción axeitada na vBET -> Misc opcións
Sentímolo, pero eu non son parvo.
É en caso contrario non tería informar como erro!
Ver Patientenfragen.net - temos as respostas
Ninguén asume que calquera dos nosos usuarios é estúpidoÉ procedemento estándar para informar primeiro sobre as posibilidades de configuración, xa que o usuario podería simplemente faltar algunha configuración ou incluso non mirar para facelo. Estou abrindo problema de novo e ir alí
![]()
En realidade, é un erro, porque non o é re-encoded. Nos coidados sobre iso en breve![]()
By the way - vostede notou que rompe o esquema na parte superior da páxina para ver traducida e as súas bandeiras desaparecen (se non mesmo no código de saída )?... Eu vexo que fixo algúns cambios no modelo manual - por favor asegúrese de que é por mor de cambios (copia de corpo de modelo real nalgún lugar; desfacer; cheque; poñelo de novo).
O esquema non está roto.
Vostede viu unha versión do caché durante un solución de problemas do plugin optimización Cache APC
Proba agora e ver se aínda ver un plz disposición roto
ps: A parte "estúpido" que acaba de dicir, porque simplemente pechou o informe de erros e mudou-se sen esperar pola miña resposta.
Ten que esperar a resposta primeiros clientes antes de declarar activos problemas resoltos.
É falta de educación de outra forma![]()
Último editado por StarBuG; 08-04-10 en 16:25.
Só unha nota
Gustaríame desautorizado: *. js no ficheiro robots.txt
Eu tiña que incluía, pero eliminado de momento só no caso de este estaba causando o problema de tradución (que non é).
Con todo, sería que causan problemas coa versión fixa novo ou podo inclui-lo no meu robots.txt?
Non é oficialmente soportado no orixinal, pero o protocolo de bot google pode tratar con isto.
E iso é o que conta![]()
Dereito - agora esquema é OK.
Tamén grazas a súa suxestión sobre como abordar os problemas. Ten en conta que sempre reabrir cuestións se verificar que non é realmente resolto e que "pechado" é só o prefixo - segmento non está pechado - tamén se pode escribir e dicir que o importante non é solucionar aínda. Sentímolo se se sentiu incómodo por causa diso.
Sobre non traducido vBSEO avisos. Teño problema con atopalo no voso foro. Pode compracer darme URL a páxina no cal existe tal comentario (non traducido un) e citarme texto orixinal exacto deste comentario. Tes diferente layout e en páxina principal para min olla que todo é traducido, así que compracer sinalarme dirección correcta![]()