Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 3 123 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 24

Thread: vBET 4.2.1 non se traduce mensaxes vBSEO Javascript

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Exclamation vBET 4.2.1 non se traduce mensaxes vBSEO Javascript

Ola

Notei que con vBET 4.2.1 e 4.0.2 vBulletin PL4 e vBSEO 3,5 Avisos RC3 non son traducidos.

Por favor, consellos

Starbug

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ten que conectar as traducións - que está desactivado por defecto por razóns de rendemento (nin todos é usalo). Vai atopar opción axeitada na vBET -> Misc opcións

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Sentímolo, pero eu non son parvo.

É en caso contrario non tería informar como erro!

Ver Patientenfragen.net - temos as respostas

Rexistrado
    Outubro 2009

Ninguén asume que calquera dos nosos usuarios é estúpido É procedemento estándar para informar primeiro sobre as posibilidades de configuración, xa que o usuario podería simplemente faltar algunha configuración ou incluso non mirar para facelo. Estou abrindo problema de novo e ir alí

Rexistrado
    Outubro 2009

En realidade, é un erro, porque non o é re-encoded. Nos coidados sobre iso en breve

By the way - vostede notou que rompe o esquema na parte superior da páxina para ver traducida e as súas bandeiras desaparecen (se non mesmo no código de saída )?... Eu vexo que fixo algúns cambios no modelo manual - por favor asegúrese de que é por mor de cambios (copia de corpo de modelo real nalgún lugar; desfacer; cheque; poñelo de novo).

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

O esquema non está roto.

Vostede viu unha versión do caché durante un solución de problemas do plugin optimización Cache APC

Proba agora e ver se aínda ver un plz disposición roto

ps: A parte "estúpido" que acaba de dicir, porque simplemente pechou o informe de erros e mudou-se sen esperar pola miña resposta.
    Ten que esperar a resposta primeiros clientes antes de declarar activos problemas resoltos.
    É falta de educación de outra forma
    Último editado por StarBuG; 08-04-10 en 16:25.

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Só unha nota

Gustaríame desautorizado: *. js no ficheiro robots.txt

Eu tiña que incluía, pero eliminado de momento só no caso de este estaba causando o problema de tradución (que non é).

Con todo, sería que causan problemas coa versión fixa novo ou podo inclui-lo no meu robots.txt?

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por StarBuG View Post
    Só unha nota

Gustaríame desautorizado: *. js no ficheiro robots.txt

Eu tiña que incluía, pero eliminado de momento só no caso de este estaba causando o problema de tradución (que non é).

Con todo, sería que causan problemas coa versión fixa novo ou podo inclui-lo no meu robots.txt?
    ¿Está seguro de que está a usar robots.txt * notación ...

En calquera caso o contido do robots.txt non teñen impacto sobre vBET.

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Non é oficialmente soportado no orixinal, pero o protocolo de bot google pode tratar con isto.
    E iso é o que conta

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por StarBuG View Post
    O esquema non está roto.

Vostede viu unha versión do caché durante un solución de problemas do plugin optimización Cache APC

Proba agora e ver se aínda ver un plz disposición roto

ps: A parte "estúpido" que acaba de dicir, porque simplemente pechou o informe de erros e mudou-se sen esperar pola miña resposta.
    Ten que esperar a resposta primeiros clientes antes de declarar activos problemas resoltos.
    É falta de educación de outra forma
    Dereito - agora esquema é OK.

Tamén grazas a súa suxestión sobre como abordar os problemas. Ten en conta que sempre reabrir cuestións se verificar que non é realmente resolto e que "pechado" é só o prefixo - segmento non está pechado - tamén se pode escribir e dicir que o importante non é solucionar aínda. Sentímolo se se sentiu incómodo por causa diso.

Sobre non traducido vBSEO avisos. Teño problema con atopalo no voso foro. Pode compracer darme URL a páxina no cal existe tal comentario (non traducido un) e citarme texto orixinal exacto deste comentario. Tes diferente layout e en páxina principal para min olla que todo é traducido, así que compracer sinalarme dirección correcta

Páxina 1 de 3 123 PasadoLast

Tags para este tema