Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 11

Thread: Estraño código

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default Estraño código

Atopei este no ficheiro vbet_functions_hooks:

PHP Code:
    if (THIS_SCRIPT == 'index' && !isset($_REQUEST['language'])) {
    $vbulletin->templatecache['footer'] .= '
    <span style=\'visibility: hidden;\'>aminiwerting</span>'
    ;

¿Que é iso é bo? Todo o que fai é engadir un salto de liña extra abaixo o seu foro.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

A maioría, posiblemente, iso é efectos secundarios de algúns dos nosos probas internos (talvez para o enlace de crédito - realmente difícil dicir agora ), Que en vez de ser borrado por coder estaba escondido en estilos.

Por favor, só eliminar-lo - como escribiu - el non fai nada

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Iso é o que eu fixen

BTW, bo traballo na máis recente lanzamento, parece que incluso nos horarios de pico cun caché 3Gb o desempeño é óptimo! A miña carga servidor non pasar 3,0 anymore! (Que é a 1200 en liña en 8 Nehalem núcleo!)

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por moman View Post
    Iso é o que eu fixen

BTW, bo traballo na máis recente lanzamento, parece que incluso nos horarios de pico cun caché 3Gb o desempeño é óptimo! A miña carga servidor non pasar 3,0 anymore! (Que é a 1200 en liña en 8 Nehalem núcleo!)
    É moi bo saber que os nosos clientes están satisfeitos para o noso produto Aínda temos plans de optimización (como caché de arquivos e soporte motores caché), pero primeiro hai que implementar algunhas características peticións dos nosos usuarios

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

FYI este código aínda está presente en 3.3.3.

Rexistrado
    Outubro 2009

LOL Pechei cuestión como en caso de resolución de problemas para que perde-lo en produción. Estou abrindo agora para manipulala adecuadamente a próxima vez.

Por favor, basta quitar como a última vez. Desculpem-me por problemas

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Podería por favor me diga como eliminar iso do meu BF versión 3,33? Eu tamén lle enviou unha pm

<span style='visibility: hidden;'> aminiwerting </ span>

Nevermind Penso
    Último editado por chick; 12-05-10 en 20:49.

Rexistrado
    Outubro 2009

OK - non temos solución para iso. Esta será incluído na próxima versión. De acordo con notas código esta parte é útil para nós con fins de diagnóstico (por veces, axuda en caso de problemas para descubrir que iso é cousa modelos ou non). Para que o código se ve, pero cambiaron de estilo (a: display: none;) E non terá ningún impacto sobre o deseño

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Ten que facer o código completamente invisible para o usuario final para SEO e ancho de banda de aforro de propósitos. Algo na liña de unha comprobación PHP condicional para unha variable de depuración global sería moito máis profesional.

Rexistrado
    Outubro 2009

Si, pero moitas veces temos problemas cando tornouse a deixar-nos para o servidor do cliente. Non todo o mundo quere compartir información de acceso - todo está resolto 10 veces máis, a continuación, e así por diante.

Ten en conta que a solución real non vai afectar o seu SEO en todo - esa pequena cousa é aplicada só a páxina principal do foro. E segundo se describe xa axudou varias veces con clientes que non teñen o estándar de esquemas e problemas.

Aínda imos pensar en algunha outra solución que nos axude en cuestións de diagnóstico nosos usuarios, sen necesidade de pedir información de acceso. Se ten algunha outra suxestión teremos o pracer de considera-lo

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema