Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 13

Thread: como facer que todas as mensaxes traducidas e fío no sitemap

Membro Senior
    Rexistrado
    Marzo 2010

Default como facer que todas as mensaxes traducidas e fío no sitemap

axudar a facer un código mellor
    este é o meu código engadido

/ / Código adicional
    $ Alanguages = array ('en', 'ms', 'ar', 'zh-CN');
    if (! $ ficheiro) {
    $ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ['bburl']."/");
    $ Currentthreadurl vbseo_url_thread = ($ threadrow, 1, $ ficheiro);
    foreach ($ $ alanguages como linguaxe) {
    $ Vbseo_stat ['t']++;
    $ Enchancedthreadurl = substr ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost). $ Linguaxe ."/". substr ($ currentthreadurl, $ strlenhost);
    vbseo_add_url ($ enchancedthreadurl, antes $, $ threadrow ['lastpost'], $ freq);
    }
    }
    / / Fin do código adicional

miña estatística abaixo
    Temas
    89,236
    Membros
    1,877
    sitemap estándar crear preto de URLs 2xx.xxx
    pero con 5 linguas só crear o seu 457,160 URLs

para pos-só, todos, traducidos e crear URLs no sitemap
    seus preto de 560.000 URLs

o que é malo con meu código
    por favor me axude a
    grazas

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

O noso código de integración simplemente só engade URL para temas traducido. E, por defecto só para a primeira páxina da lista de discusión. Describimos como cambiar o código de ter tamén as páxinas outra thread se quere.

Membro páxinas non son relevantes e aconséllase que incluso bloquear as páxinas por robots.txt

Se queres ter no seu sitemap tamén con mensaxes traducidas, entón, por favor use solución a continuación:
    1. Abrir ficheiro / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php
    2. Atopar o código:
    PHP Code:
    $vbseo_stat['p'] += vbseo_add_2urls
    3. Que lle é sometida:
    PHP Code:
    //additional code

$currenturl vbseo_url_post($threadrow$postrow$pcount);
      foreach(
    $alanguages as $language) {
        ++
    $vbseo_stat['p'];

$enchancedurl substr($currenturl,0,$strlenhost). $language."/".substr($currenturl,$strlenhost);

vbseo_add_url($enchancedurl$prior2$postrow['dateline'], $vboptions['vbseo_sm_freq_p']);
      }
    //end additional code 
    Último editado por vBET; 04-04-10 en 13:14. Motivo: confirmou a traballar

Membro Senior
    Rexistrado
    Marzo 2010

traballar
    grazas grazas grazas
    thankssssssss ******************************

Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

"1. Abrir ficheiro vbseo_sitemap / / vbseo_sitemap_functions.php"

Non podo atopar ese ..

É que no xestor de estilo?

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por hotslot View Post
    "1. Abrir ficheiro vbseo_sitemap / / vbseo_sitemap_functions.php"

Non podo atopar ese ..

É que no xestor de estilo?
    Ten Sitemap Generator instalados no foro?

Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

Non teño idea?

Podes por favor rexistro de volta na miña zona de administración e cheque? Fago notar que temos algún tipo de "problema" sobre sitemap cando nós estamos usando o login no entanto sitemap vBSEO correcto?

Rexistrado
    Outubro 2009

Non teño idea?

Podes por favor rexistro de volta na miña zona de administración e cheque? Fago notar que temos algún tipo de "problema" sobre sitemap cando nós estamos usando o login no entanto sitemap vBSEO correcto?
    Polo tanto, comprobe na súa sección admin. Ademais, se o ten instalado, así que ten que buscar / Vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php no seu directorio foro.

Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

Ás veces é máis fácil de facer / amosar a continuación, para dicir o que debe ser feito. Non teño idea de como eu estou moi confuso cando se trata de este material. Sei con todo que eu compras 2 licenzas aquí e non parece valer a pena calquera valor, excepto para dor de cabeza e erros google. Este é un programa que non debe ser adquirido se non sabe como editar os permisos e códigos e rig-los para o traballo. Coido que vbet é de 2 anos lonxe de ser un programa verdadeiramente lexítimos listo para ser executado, entón é posible que debe ser colocado para sale.I ata pagou para instilação como eu non sei nada sobre isto. Realmente teño alguén de vbet para pasar a 2 minutos mirando na miña administración e obter as cousas funcionando como deben ser. Eu teño fe en cousas vbet só ten configurado onde realmente funciona dereito.
    Último editado por hotslot; 25-04-10 en 21:15.

Rexistrado
    Outubro 2009

Ás veces é máis fácil de facer / amosar a continuación, para dicir o que debe ser feito. Non teño idea de como eu estou moi confuso cando se trata de este material. Sei con todo que eu compras 2 licenzas aquí e non parece valer a pena calquera valor, excepto para dor de cabeza e erros google. Este é un programa que non debe ser adquirido se non sabe como editar os permisos e códigos e rig-los para o traballo. Coido que vbet é de 2 anos lonxe de ser un programa verdadeiramente lexítimos listo para ser executado, entón é posible que debe ser colocado para sale.I ata pagou para instilação como eu non sei nada sobre isto. Realmente teño alguén de vbet para pasar a 2 minutos mirando na miña administración e obter as cousas funcionando como deben ser. Eu teño fe en cousas vbet só ten configurado onde realmente funciona dereito.
    Teña en conta que vBET é moi leve ea instalación é trivial. Non hai edición calquera arquivo en todos os instalar vBET.

Integración con plugins diferentes depende desas posibilidades plugins. Se o edición de integración é necesario que significa só que plugin que está integrada é débil en punto de apoio funcións adicionais. Podes escribir para o equipo vBSEO se pensas que fixeron produto con posibilidades de integración feble (non en todos os ganchos) e quere que para preguntar sobre a súa mellora. Estamos só responsable de noso código e dar solucións para integrarse con aqueles que non pensar niso. Non podemos dicir do equipo vBSEO aos cambios fixeron e fan o seu produto aberto para funcións adicionais (de feito, nós fixémolo - eles non queren ter o seu produto aberto para novas).

Volvendo á cuestión - o que é o problema? Está dicindo que o noso equipo debe axudar a facer as cousas correndo como deberían ser, pero nunca dixo que non funciona adecuadamente. Como podo entender a súa quería atopar o ficheiro por causa de calquera tipo de problema co xerador. Entón, cal é o problema?
    Último editado por vBET; 25-04-10 en 21:30.

Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

Grazas pola resposta. Eu simplemente quero que todas as mensaxes traducidas e temas no mapa do sitio e, se é posible que se debe facer durante a instalación ou o clic de botón de opción na sección de administración de modo non hai necesidade de editar calquera cousa. Vostede recomenda un branco Geographic en ferramentas de webmaster para cada idioma? Tamén recomenda a adición dun feed rss / sitemap para cada idioma en ferramentas de webmaster?

É por iso que eu estaba querendo axuda para todas as mensaxes traducidas para ser engadida ao mapa do sitio para que este non sexa un problema.

calorosas Saúdos
    Último editado por hotslot; 25-04-10 en 21:55.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema