Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12
Resultados 11 para 13 de 13

Thread: como facer que todas as mensaxes traducidas e fío no sitemap

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por hotslot View Post
    Grazas pola resposta. Eu simplemente quero que todas as mensaxes traducidas e temas no mapa do sitio e, se é posible que se debe facer durante a instalación ou o clic de botón de opción na sección de administración de modo non hai necesidade de editar calquera cousa. Vostede recomenda un branco Geographic en ferramentas de webmaster para cada idioma? Tamén recomenda a adición dun feed rss / sitemap para cada idioma en ferramentas de webmaster?

É por iso que eu estaba querendo axuda para todas as mensaxes traducidas para ser engadida ao mapa do sitio para que este non sexa un problema.

calorosas Saúdos
    Pero ten sitemap integrado - que se fixo durante a instalación - o que é o problema? Algo non funciona? ... Vostede mesmo comprobar se funciona e viu que o número de URL drasticamente mellorado? Se hai un problema - por favor, diga que está mal.

Sobre a segmentación xeográfica - Eu non sabía o que é esa posibilidade para conseguir un dominio para varios lugares de acordo coa máscara de URL. ¿Está seguro de que as ferramentas de webmaster soporta algo así?

E se xera un sitemap con enlaces a todas as páxinas traducidas xunto cos enlaces orixinais. Entón acaba de quedar con ferramentas de webmaster real configuración para sitemap Google e vai busca-la.

Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Pero ten sitemap integrado - que se fixo durante a instalación - o que é o problema? Algo non funciona? ... Vostede mesmo comprobar se funciona e viu que o número de URL drasticamente mellorado? Se hai un problema - por favor, diga que está mal.

Sobre a segmentación xeográfica - Eu non sabía o que é esa posibilidade para conseguir un dominio para varios lugares de acordo coa máscara de URL. ¿Está seguro de que as ferramentas de webmaster soporta algo así?
    Si, eles fan, eu fixen algunha investigación extensa e eles fan. Eu teño actualmente varias configurar desta maneira, pero im probar as augas antes de cambiar-los todos.
    Último editado por vBET; 25-04-10 en 22:34. Motivo: bbcode cita corrixido

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por hotslot View Post
    Si, eles fan, eu fixen algunha investigación extensa e eles fan. Eu teño actualmente varias configurar desta maneira, pero im probar as augas antes de cambiar-los todos.
    Aceptar. Realmente eu prefiro non dar consellos sobre algo que eu non sei. E eu só descubrir que é capaz de lugares diversos CET a un dominio de acordo con máscaras de URL.
    Se por favor podería escribir para outros usuarios como facelo - eu creo que eles poderían ser gracefull para bo artigo sobre iso (mesmo un curto).

Tan neste momento só podo dicir aquel Google manexa moi ben linguas de páxinas - especialmente que vBET é apropiadamente código de lingua de páxina cambiante en produción de HTML. Así que non tería que ser necesitado e non vexo como podería mellorar calquera cousa. Aínda - pode non consello ti dentro esta área. Perdón
    Último editado por vBET; 25-04-10 en 22:52. Motivo: erro de escritura

Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12

Tags para este tema