Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 4 de 4

Thread: Limpeza de HTML

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default Limpeza de HTML

Eu teño sido previamente mediante un plugin en exec. tempo de 65.000 para limpar os comentarios no meu HTML, con todo, non foi tan eficaz como vBSEOs, entón decidín revisar iso.

Eu mudei a condicional que determina a formación de limpeza HTML vBSEO de:

PHP Code:
    if(VBSEO_CODE_CLEANUP && !isset($_GET['vbseo_nocleanup']) && !$_POST['ajax'] && !$VBSEO_REWRITE_TEXTURLS
    Para:

PHP Code:
    if(VBSEO_CODE_CLEANUP && !isset($_GET['vbseo_nocleanup']) && !$_POST['ajax'] && !$VBSEO_REWRITE_TEXTURLS && !$_GET['language']) 
    Este é o seguro de usar, ou vai romper partes do vBET?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

É seguro dende que limpar só para as páxinas traducido.

Membro
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

Entón, que tamén significa que a definición vBSEO de "Limpeza de HTML" para yes é seguro para definir como iso non afectará páxinas traducidas?

vBSEO configuración admin ...
    Código de limpeza HTML?
    Seleccione 'Yes' para eliminar carácteres innecesarios en branco e comentarios HTML código das páxinas do seu foro. Isto aumenta a relación (de contidos para Code) C2C e reduce os tamaños de páxina, obtendo un aumento de rendemento líquido e redución de ancho de banda necesaria.
    NOTA: Se os comentarios (ou etiquetas HTML) dentro das súas páxinas non están pechadas correctamente coas súas tags de fin correspondente, entón esta opción pode causar as súas páxinas para mostrar de forma incorrecta. Asegúrese de que os seus modelos conteñen erros etiquetas HTML e código.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

O Depende cando sucede. Se está traballando após vBET plugin para global_complete gancho, entón non hai problema. Se funciona antes - así que solta información sobre o que non debe ser traducido e obter resultados errados.

Tags para este tema