Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 11

Thread: Improvments gran rendemento son comnig ...

Vista híbrida

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Smile Improvments gran rendemento son comnig ...

Ola

Estamos durante os cambios de algoritmo de tradución. Neste momento descubrimos pescozo e tamén aplicou mellor solución para el.

Probas en gran foro co contido real (grazas Matt ) Grazas á nosa primeiras melloras que foi capaz de reducir drasticamente o tempo de xeración para a primeira páxina. Descubrimos que no caso da tradución de títulos de cada título é traducido un por un. Tras o cambio o tempo de resposta (por foro páxina principal co caché desactivado e preto de 200 títulos para traducir), descendeu do mínimo de 20 segundos (dependendo das respostas de Google) a 4 segundos.

Miramos máis de preto tamén en cada paso do noso algoritmo e mellorou. Grazas que para o tempo de resposta mencionados páxina caché en e todos os datos do caché (por iso non espera Google) caeu de 3 segundos a menos dun segundo (900-800ms)! E preto de 600-700ms é necesaria para xerar a páxina non traducida ao foro.

Entón, próximo lanzamento será o paso realmente grande Primeiro será incluído en vBET4.x como está feito no seu código. Despois diso, serán incluídos no vBET3.x

Ten en conta que temos moito para probar, porque fixemos moitos cambios. Entón, próximo lanzamento será probabelmente en dúas semanas para vBET4.x E, probabelmente, 4-6 semanas para vBET3.x

Espero que vai considerar que valeu a pena esperar
    Último editado por vBET; 22-03-10 en 07:50.

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2009

4-6 para vBET 3, quere dicir?

Rexistrado
    Outubro 2009

Si - xa corrixido, grazas

Membro Junior
    Rexistrado
    Marzo 2010

Text automatically translated from: Dutch to: Galician
    Translated text
    Por que non é só unha simple vBulletin ® Versión 3.8 a venda. Eu non teño ningunha necesidade de tradución, etc
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Hein View Post
    Translated text
    Por que non é só unha simple vBulletin ® Versión 3.8 a venda. Eu non teño ningunha necesidade de tradución, etc
    Original text
    Ir a vBulletin se queres mercar vBulletin Aquí podes melloralo lo vBulletin engadindo o apoio da comunidade multilingüe

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

non pode esperar!

Membro Junior
    Rexistrado
    Marzo 2010

Translated text
    Xa viu as traducións que se fixeron? Parece que está intentando unha lingua chinesa (ao contrario do chinés) para falar. Esta tradución é realmente un fiasco! Eu prefiro o normal (sen vBet traducións?) ¿Onde está a versión simple 3,8 fin vBulletin?
    Original text
    Último editado por vBET; 23-03-10 en 04:14.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Hein View Post
    Translated text
    Xa viu as traducións que se fixeron? Parece que está intentando unha lingua chinesa (ao contrario do chinés) para falar. Esta tradución é realmente un fiasco! Eu prefiro o normal (sen vBet traducións?) ¿Onde está a versión simple 3,8 fin vBulletin?
    Original text
    Traducións poden facer por Google, que é o mellor servizo de tradución automática no mundo e mellorar a súa calidade a cada día. Aquí tes algunha información sobre a súa evolución: http://www.vbenterprisetranslator.co...tion-tool.html

Se precisa só vBulletin entón vai a vBulletin e compra-lo

eu estarei esperando para ambas versións

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Que está por vir no futuro, ten melloras máis velocidade para facer e cando serán liberados?

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema