Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 15

Thread: Máis problemas de carga

  1. #1
    Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010
    Posts
    210

    Default Máis problemas de carga

    Ok, entón eu fixen unha morea de probas.

    Durante un período de 24 horas a miña carga aumenta de forma constante ao 30,00 's

    A reinicio do servidor fixa-lo por máis de 24 horas.

    Se eu desactivar o mod non ter este problema.

    Non diga que con mod desactivada hai menos tráfico, que non é verdade, google aínda envía o tráfico mesmo con mod desactivado segundo as miñas estatísticas.

    Por favor, explique, a carga está me deixando tolo.

  2. #2
    Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009
    Posts
    276

    Default

    Soa como bots están batendo as páxinas traducidas cando o mod está conectado. Ten que mirar para optimizar apache ou conseguir un servidor con máis poder de CPU. Vostede está executando vboptimise ou calquera tipo de mecanismo de caché, como o memcached?

  3. #3
    Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010
    Posts
    210

    Default

    O feito é o meu foro consegue 30,000 uniques un día, se i imposibilitar o mod pingas de carga instantly, e bots e os usuarios son páxinas de espectáculo quieto así que aínda está reclamando server poder, é sinxelamente que mostrando uso de páxinas traducidas 10x os recursos que estándar vb páxinas desde a base de datos normal. É poorly código escrito, e necesidades de ser arranxadas! O outro mods nunca fixo isto, só vbet, desexo i nunca mudado encima, mais volvendo é demasiado tarde agora.

  4. #4
    Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009
    Posts
    168

    Default

    El realmente parece que está a empregar nun servidor de feble potencia. Eu estou nunha máquina Nehalem 8-core (así que nós estamos mirando para 8 núcleos máis virtual, debido á HT, para un total de 16). Eu tamén amplamente óptimo esta máquina usando as miñas propias técnicas, así como os punteiros do persoal da vbulletin.com.

    vBET levanta a miña carga de preto de 2,5 a 3,0-3,5, dependendo do número de usuarios, e iso, obviamente, crece a base do tamaño do caché. Sen embargo, eu non creo que iso é moi malo en todo, como a miña canción de usuarios simultáneos dun 800 moi elevado para un aínda maior 1.200.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Ola Do curso de tradución debe levar algúns recursos - non hai maxia. Significa traducir páxina tomar resultado de saída e cambia-lo. Debido a que a tradución sempre levar máis que páxina normal.

    Eu entendo que non está moi feliz de ter máis carga do servidor, pero teña en conta que vBET está tomando recursos só para a tradución. Para as páxinas normais, engade bandeiras só. Así, toda a carga adicional este vén de tráfico adicional a páxinas traducidas. Como escribiu o seu tráfico non caeu inmediatamente despois da desactivación vBET (se ten un tempo, polo que vai diminuír despois de desactivar - confíe en min) ea carga do servidor é menor - é obvio - os robots aínda están engatinhando URLs para páxinas traducidas, usuarios aínda están atopando nas ligazóns de Google para as súas páxinas traducidas. Entón aínda ten o tráfico mesmo, pero agora so as ligazóns traducida é simplemente duplicada contido - páxina normal que non é traducido. Se queres ficar con vBET desactivado recomendamos para engadir regra no seu arquivo htaccess. Que ha redireccionar todas as páxinas traducidas para unha normal, se non pode perder o seu SEO por mor do contido duplicado.

    Compracer nota que habemos xa planeou apoiar doutro cache os sistemas e os nosos algoritmos de tradución son instantly optimizou. P.ex. nós só descuberto can drasticamente decrece rendemento de PHP cando traballando nas cordas grandes e nós modificaron o noso algoritmo. É xa liberado en vBET 4.2.0 con opcións de configuración adicional. E moveremos todas as melloras tamén a vBET 3.x Que é aínda apoiou

    Eu entendo que na súa opinión, o noso código é feble. Eu non sei sobre o que está baseándose súas expectativas. Temos máis rápida de tradución para mod vB - non hai nada que funciona mellor. Tradución terá algúns recursos eo noso mod leva menos que calquera outro. Podes ver como vBET rápido pode traballar en moitos foros. Se ten problemas no seu servidor, polo que debes considerar o cambio de configuración ou a adición de recursos do servidor. Non vai poñer 20 litros de auga en balde 10 litros.

    O noso devise é: "temos parcela para mudar". E que é por que somos experimenting, mudando algoritmos, profiling e gastar parcela do tempo que busca solucións que requirirán menos recursos. Aínda sabemos ningún mod que poderían ser calquera competición a vBET e hai algúns outra tradución mods. Fixemos parcela de cambios de algoritmo que tivemos que trow fóra porque non axudaron, durante este proceso nós tamén descuberto moitas melloras. Podes ter a vosa impresión que basea no voso server asuntos, mais compracer considera tes calquera solución mellor? Que podería dás unha pista que quizais vBET non é solución incorrecta xa que está traballando en miles de foros, quizais só estás tentando para pór 20 litros de auga a 10 balde de litros. Aínda - temos parcela para mudar e lista de TODO grande en optimization sección (sobre 70% a experimento axuda ou non) E está 100% seguro - podemos facelo mellor, imos e estamos facendo iso o tempo Só ten que agardar a que mover todas as melloras que fixemos durante a implementación vBET4.x

    Se eu podo darlle algúns consellos - por favor, comprobe como pode optimizar vBET: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    Especialmente considerar a desactivación dalgunhas linguas e bloqueando páxinas spam polo robots.txt

    Cal é o tempo de resposta para páxinas traducidas? Cal é o seu uso de CPU? Cal é o seu uso de memoria? Se é aceptable, polo que non ten nada para se preocupar. Moitas veces a xente está con medo, aumentando a carga do servidor, e mesmo non sei que iso significa. A carga do servidor 10 veces máis que NON Significa 10 tempo máis os recursos utilizaron. Só significa que máis os fíos están esperando en fila, que é perfectamente normal, xa que ben agora os vosos fíos teñen que esperar para resposta de Google se algunha tradución non é cached aínda. Tan o fío está esperando para resposta de Google e el toma NINGÚN CPU NADA durante este tempo. Debido a que o voso server a carga será máis grande mesmo se vBET podería tomar ningún recurso nada (que naturalmente non é posíbel).

    Sobre bater servidor - é obviamente o problema do servidor. Isto acontece periódicamente. Eu tiven problema semellante no meu servidor. Foi causado por un erro de Apache para un segmento Apache foi crecendo e crecendo co uso de memoria ata que a memoria enteira foi consumida ans servidor caché. Só un segmento se comporta así - os outros segmentos Apache foi normal. Xoguei con Apache configuración e problema está resolto. Eu creo que o Apache só tiña un baleirado de memoria - como eu me lembro engada menor valor de peticións que pode ser detido por unha lista de correo. Houbo tamén outros cambios. Suxiro comprobar o seu uso de memoria e monitor-lo por algún tempo. Tamén pode ser útil para comprobar cantidade media de memoria utilizada por un fío de Apache, fixo algúns cálculos e axuste o valor apropiado de threads máximo para Apache.

    Se ten algunha dúbida é só pedir máis, por favor
    Último editado por vBET; 17-03-10 en 00:53.

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Hey - Eu só estaba no seu foro traduce ULTRA Rápido ... Entón o que está reivindicando e por que actitude tan irritado con vBET, cando ten un servizo de tradución super rápido? ...

    Por favor, considere que a carga do servidor significa. Comprender o seu significado pode ser moi útil para entender o que ocorre no servidor e como pode estar relacionado con temas que están agardando na fila non porque non ten recursos, pero están á espera de resposta doutro servidor (Google neste caso).

    Na miña opinión ten super traducións rápidas e ten nada para se preocupar

  7. #7
    Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010
    Posts
    210

    Default

    Teño está a construír sitios de 10 anos, teño plena conciencia de carga 10x non significa recursos 10x, deixe de me trate como un idiota e coller alimentándose me de lixo. Os feitos son fríos con este mod vs o mod outras liberar a súa carga é mega. E nos horarios de pico meu sitio agora é lento e sen resposta. Si, traducir páxinas rápido off-Peak, pero a un custo dun servidor lento ao final do día. Eu teño un quad core, raid 15k SAS servidor, que é optimizada moi ben, el executar 0,50 durante todo o día antes que con gran tráfico. É o código VBET que engade carga e fai que o servidor lento en horarios de pico, é un feito, non é aumento do tráfico, eu tiven o mesmo tráfico e bots antes eo servidor lidou moi ben, é o produto de tradución. Período. Apresuraron-se e resolve-lo, realmente non quere pagar máis 300 quilos por mes para unha actualización do servidor para rodar un MOD lol.

  8. #8
    Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009
    Posts
    276

    Default

    Cantos idiomas ten activado? Cantos artigos ten? Ten vBSEO e sitemap xerador instalado? Cantos bots están accedendo ao sitio ao día?

  9. #9
    Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010
    Posts
    210

    Default

    Ola!

    32 idiomas habilitado.

    100.000 artigos.

    vBSEO e sitemap instalado.

    sitemap plugin di 1000.000 páxinas indexadas ao día.


    O feito é que, se eu desactivar o mod e reiniciar o servidor bot, e os usuarios aínda están acertando meu servidor a mesma de antes, as mesmas páxinas aínda están en no índice google e, así, eu recibín o mesmo tráfico habilitado ou non.

    A única diferenza é que co mod desactivado os bots e os usuarios de Google obter a páxina en inglés, así, o tráfico é idéntica, a única diferenza é que eles non están a ver unha páxina traducida, evitando así os problemas da base de datos mods.

    Claro como o día para min ese mod foi liberada sen probas apropiados, e claramente o propietario non está interesado en abordar as cuestións.

    Fallar.

  10. #10
    Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010
    Posts
    210

    Default

    Michael, está mal, esa carga non é causada por un aumento no tráfico, é causada pola lectura e escritura traducións para mysql.

    Se o equipo vBulletin pode ler e escribir para mysql con carga baixa por que non pode vostede?

    Pobres código do meu amigo.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •