Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 4 de 4

Thread: titulado como "posts recentes"

Membro
    Rexistrado
    Decembro 2009

Default titulado como "posts recentes"

Text automatically translated from: Italian to: Galician
    Translated text
    Eu teño un holandés escribiu no meu foro a súa linguaxe orixinal, e todo parece ok, excepto o "posts recentes"

a discusión é esta:
    O Colexio de mozos preto Bad Tölz e os fillos da escola

pero titulado como a "última mensaxe" aparece escrita como:
    Vello [langtitle = nl] Het en buurt de van internaat Bad Tölz voor Jongeren schoolgaande en ...

como solucionar isto?
    grazas
    Original text

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

vBET posúe un código especial para atopar tales situacións e resolve-lo para a última mensaxe foro.

Por favor, diga onde exactamente isto parece? Ou mesmo dar tiro de pantalla, se quere. Agora eu non podo velo no seu foro. Quizais escribise a resposta a este fío e enviar achegar a captura de pantalla que mostra onde esta cuestión aparece.

Membro
    Rexistrado
    Decembro 2009

Text automatically translated from: Italian to: Galician
    Translated text
    aquí está: o problema que eu destaque en amarelo:

http://img101.imageshack.us/img101/6...atitolo1ub.jpg
    Original text

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Agora está claro Isto non é parsed porque vBET non é integrado con este stats mod (cal está tomando resultados por Ajax). Así que os seus resultados non son traducidos nada - mesmo en páxinas traducidas. Porque os resultados son tomados por Aja despois de que a páxina é xerada e traduciu.

O Non é vBET becho - é asunto de integración. vBET Pode ser integrado con mods tomando resultados por Ajax e pode traducir tales resultados se mod está utilizando gancho xml_print_output. Por favor, vexa aquí para máis detalles:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1781

Tamén vale lembrar que neste momento se ten éxito coa integración deste'...' cuestión aínda permanece. Os resultados serán traducidos se vai ser integrado, pero títulos con corte bbcode langtitle peche non. Non en vBET 3.x 4.x que temos solución para iso. vBET 3.x terá como a próxima versión.

Se non ten ningún coñecemento en PHP, entón sería mellor preguntar autor do mod específico para axudar.

Tags para este tema