hmm Pensei dragonbyte era a opción única após vbseo. Deixado me investiga tirar todo xunto
hmm Pensei dragonbyte era a opción única após vbseo. Deixado me investiga tirar todo xunto
Rapidamente Q.. Mirando no construído en versión en vb 4.5 i lata bastante moito manter todo urls cando son, mais o seu non engadindo .html Por default e vexo #o voso url gere está engadindo .html Calquera axuda en que sería grande cando aparece aquilo non unha opción dentro da sección de URL amigábel.
Q2 - son aínda ligado ao VBSEO funcións con VBET, non recordo se había un mod/pondo para UTILIZAR VBSEO con VBET que non podo localizar para imposibilitar tamén.
Hope de limpar isto todo por riba de e conseguir traballar correctamente aquí pronto! grazas
Neste foro nós aínda haber vBSEO. Estamos utilizando indíxena vBulletin SEO no noso foro de proba e alí non engadimos .html
En internet podes atopar artigos sobre mover de vBSEO a indíxena vBulletin SEO. Un daqueles: https://Www.vbulletin.com/foro/foru...and-fixing-url
Isto un non é perfeccionar - suxire 301 redirixe a URL vello, mais despois de que que vBulletin tería que utilizar el outro 301 redirixe ao seu novo SEO URL. Isto non é perfeccionar para rendemento (1 #adicional redirixir), mais isto acontecerá só para quen veu de URL vello dalgúns vínculos ou de indexed páxinas. Con Google de tempo reindex o e se 301 é utilizado o tería que ser sen dano a #o voso SEO (Google xusto saberá que a páxina ten URL novo). Podes buscar outros artigos, quizais atoparás como para redirixir directamente a URL novo. En todo caso - isto é un de solucións.
Configuración de vBulletin funcionalidade e outro mods é fóra do noso alcance. Axudarémosche/Axudarémoste con vBET configuración. Podes preguntar vBulletin equipo sobre nativo SEO configuración, desde isto é a súa funcionalidade e eles sábeno máis.
Así que #o voso non afraid do VBSE asuntos wioth seguranza? Teño unha licenza chea de VBSEO aínda non seguro se i pode DL o código anymore aínda así,.
Sería xeo a re-direct todo urls a novo uns como amigábel urls penso, un pouco afraid do movemento de masa aínda así
Nós non tido #calquera asuntos de seguranza con vBSEO e non somos conscientes de tal.
Se mudas #o voso SEO vínculos terías que facer redirection. Otherwise te loose o voso tráfico de vínculos exteriores (cal sinala a non existindo URLs) e ti loose en motores de procura que verán que todo xa indexed o contido desaparece. Páxinas baixo novo URLs será indexed como contido novo en vez de xusto ser reindexed baixo URL novo. Aquilo é por que temos 301 redirection - non xusto para redirixir, mais tamén para dicir que o contido vello mudou permanentemente o seu enderezo. Isto é un razoa por que non queremos mudar o noso SEO motor, mais se ti xa el, terías que coidar aproximadamente redirection de vello URLs a novo uns.
Eu dont quere mudalo lol, mais teño que apperently. VBSEO Ten 2 proezas importantes e aquilo é por que pecharon abaixo. Fun pegado cun bastante duro onde todo google o tráfico era re-directed.
Grazas Para información. Na miña opinión razón importante de pechar vBSEO é que a funcionalidade é xa incluído en vBulletin desde 4.0, así que as persoas paran de comprar vBSEO. había ningún sentido para gastar outros dólares para algo que ti xa conseguido. Otherwise vBSEO O Equipo xusto faría actualizar e conseguir librado de proezas. Mais isto é xusto a miña opinión.
Neste momento marcarei este fío cando solucionado, desde entón descubrimos que hai nada mal con vBET nesta área, xusto utilizas non apoiado SEO motor. Podes utilizar nativo vBulletin SEO motor con vBET sen calquera #adicional plugins para el. En caso se escolles facelo e aínda ter asuntos, compracer escribir aquí ou fío novo aberto.
VBSEO Pechado as súas portas cando o impacto de proeza, hai #ningún actualizar! Estou mirando para tirar todo xunto e ir co vb construído dentro mais necesidade de tomalo amodo