Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 2 de 2

Thread: I pode desactivar algúns plugins?

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Default I pode desactivar algúns plugins?

Ola Michael,

Estou tentando reducir a carga, tamén é un problema, meu sitio é 100% do caché.

Se eu só quero o tradutor para traducir páxinas web a convidados e ningunha das outras funcións como multi etc soporte ao idioma foro podo desactivar algúns dos plugins?

Isto vai reducir a carga?

Eu só quero un tradutor básicas, tan só novas páxinas url nova, ningunha das outras cousas extravagantes.

Grazas.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Nese caso podes desactivar morea de plugins. Pero primeiro - realmente precisa del? Cal é o tempo de tradución páxina do foro? Carga do servidor é parámetro virtual e non se preocupe que se os seus pedidos son tratados rapidamente. Pode ser que teña aínda moitos recursos non utilizados e carga do servidor é alta, a causa do Apache ou configuración errónea MySQL que obriga os outros clientes que esperar (eu creo que si - non traballo nesta área). Pode ser que teña máis clientes no mesmo tempo e están esperando na cola, pero eles están á espera de tempo moi curto e non se preocupe con iso.

Entón, por favor mire no seu uso de memoria e uso da CPU e se aínda ten recursos, a continuación, descubrir por que o seu segmentos están agardando para CPU no canto de reducir a funcionalidade vBET. Pero está claro que se non precisa de soporte a diversos idiomas podes desactivar moitos plugins vBET.

By the way - podes atopar aquí noso arquivo robots.txt completa que bloquea os robots de non indexar a non significativo páxinas traducidas. Eu actualizar hoxe vexa aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    Último editado por vBET; 10-03-10 en 21:38.

Tags para este tema