Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 10 de 10

Thread: vBET 3.0.0 dispoñible agora para foros escollido

  1. #1
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default vBET 3.0.0 dispoñible agora para foros escollido

    Ola

    Quizais non sabes, mais vBET é xa utilizado para meses por centos de foros Moitos donos de foro están utilizándoo e tomar vantaxes deste produto único. Moitos deles tamén apoiado vBET cando era aínda liberar (compracer nota que vBET 2.x É aínda libre - só ter parcela menos características que vBET 3.x).

    E quero agradecer a todos os propietarios foro que apoiaron este producto. A partir de hoxe vBET 3.0.0 está dispoñible para:
    imported_silkroad, Megatr0n, KrisP, nectons, CareyCrew, ghisirds, Vitoria, dade-kun, cyc, mosz, CThiessen, actolearn, Jaconi, andie215, yahoooh, bollie, Pinto

    Os nomes son de vbulletin.org e se vostede está interesado sobre detalles ver aquí: vBulletin.org Forum - View Single Post - vB Tradutor Empresa

    Grazas Todo outra vez e ter diversión grande con vBET 3.0.0
    Último editado por vBET; 23-10-09 en 17:01.

  2. #2
    Proscrito
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    4

    Default Cando 3.0.0 estará dispoñible para compra?

    Ola alí,

    Hai calquera programa estímase en vBET3.0.0 's dispoñibilidade para compra? Eu teño un cliente que está moi interesado en usar a funcionalidade, e quere darlles unha estimación de programa e custo.

    Grazas,
    -Ray

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Queremos sexa disponible en 2 semanas algo entre 2-4 semanas é a estimación máis segura

  4. #4
    Proscrito
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    4

    Default Prezo estimado?

    Moitas grazas por responder. Calquera palabra sobre os prezos que serán cobrados a esta versión?

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    O prezo final non está definido aínda, pero vou engadir que estamos a planear gran promoción para o primeiro mes de venda - 50% de desconto

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Non é fácil dicir a min, e eu nunca pensei que isto acontecerá, pero: Sinto moito que eu dei licenzas gratuítas para as persoas que me axudaron desinteresadamente por doazóns

    Acaba de chegar de correo (mudouse para este PM) coa chantaxe de cara que non se aplican ao grupo mencionado, que, ou eu lle darei algunha oferta especial ou que vai escribir cousas malas sobre min na vbulletin.org ... Quedei moi feliz de lle dar o meu presente, por desgraza agora estou comezando a se arrepentir por mor das accións de algunhas persoas que queren que sexa deshonesto co meu anuncio, e mesmo son threating-me a facer iso ...

    Era realmente non a miña intención para facer algunhas persoas para comportarse como aquilo. Sinto que non son feliz debido ao meu agasallo nunca máis. E sinto que empuxa algunhas persoas a tales comportamentos. Realmente soa terríbel, aquel ser thankful para persoas que disinterestedly axudado me, era a miña equivocación máis grande en xestionar vBET. Desafortunadamente neste moi o momento síntoo é certo...

  7. #7
    Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    38

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Non é fácil dicir a min, e eu nunca pensei que isto acontecerá, pero: Sinto moito que eu dei licenzas gratuítas para as persoas que me axudaron desinteresadamente por doazóns

    Acaba de chegar de correo (mudouse para este PM) coa chantaxe de cara que non se aplican ao grupo mencionado, que, ou eu lle darei algunha oferta especial ou que vai escribir cousas malas sobre min na vbulletin.org ... Quedei moi feliz de lle dar o meu presente, por desgraza agora estou comezando a se arrepentir por mor das accións de algunhas persoas que queren que sexa deshonesto co meu anuncio, e mesmo son threating-me a facer iso ...

    Era realmente non a miña intención para facer algunhas persoas para comportarse como aquilo. Sinto que non son feliz debido ao meu agasallo nunca máis. E sinto que empuxa algunhas persoas a tales comportamentos. Realmente soa terríbel, aquel ser thankful para persoas que disinterestedly axudado me, era a miña equivocación máis grande en xestionar vBET. Desafortunadamente neste moi o momento síntoo é certo...
    Estraño, o negocio é así. Levei uns anos (quizais 10) para aprender a manexar este tipo de cousas de forma eficaz. O xeito que eu vexo é que a xente tomen decisións de negocio para todo tipo de razóns, son raramente persoais para non levalos persoalmente.

    As persoas contan que case sempre ver a través de reivindicacións calumniado ou mentiras. A maioría da xente terá intelixencia suficiente para facer a súa propia mente, sería presunçoso pensar o contrario.

    O que estamos a falar aquí é efectivamente 12 centavos ao día, non existen leis contra a non aceptación de 12 centavos por día con esa persoa. Hai, con todo, as leis contra el calumniado a súa empresa, facer amizade con un avogado

  8. #8
    Proscrito
    Rexistrado
    Novembro 2009
    Posts
    23

    Cool

    Ou eu vou ter algunha oferta especial ou que ía escribir cousas malas sobre min na vbulletin.org
    Text automatically translated from: Arabic to: Galician
    Translated text
    Só vBET
    Non lle importan esas persoas .. O seu comportamento é moi malo

    E fóra do seu negocio ea súa creatividade
    Quero-lle éxito



    Original text
    Último editado por maxvb; 14-11-09 en 21:17.

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por maxvb View Post
    Text automatically translated from: Arabic to: Galician
    Translated text
    Só vBET
    Non lle importan esas persoas .. O seu comportamento é moi malo

    E fóra do seu negocio ea súa creatividade
    Quero-lle éxito



    Original text
    Grazas por boas palabras En calquera caso - que se pensaba, que a toma de discusión en diferentes idiomas pode ser tan fácil. Entendo cada frase súa

  10. #10
    Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    38

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Grazas por boas palabras En calquera caso - que se pensaba, que a toma de discusión en diferentes idiomas pode ser tan fácil. Entendo cada frase súa
    moi certo!

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •