Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 2 de 2

Thread: Quieto incapaz de conseguir isto para traballar.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2014

Exclamation Quieto incapaz de conseguir isto para traballar.

Sinto molestarte..

Pero eu non podo chegar a este traballo.

Lin as instrucións de instalación e ter engadido toda a API, excepto Google.
    Cando eu premer en calquera das bandeiras que recibo:

PHP Aviso: preg_replace (): O modificador / e xa non está soportada, en vez diso usar preg_replace_callback en .... / inclúe / vbenterprisetranslator_functions.php na liña 554

PHP Aviso: preg_replace (): O modificador / e xa non está soportada, en vez diso usar preg_replace_callback en .... / inclúe / vbenterprisetranslator_functions.php na liña 324

Ou eu vou conseguir isto:

múltiples opcións

O nome do documento que solicitou (/Forum/Forum/search.php) non se pode atopar no servidor. Con todo, atopamos documentos con nomes semellantes ao que solicite.
    documentos dispoñibles:

/Forum/forum.php/search.php?searchid=430182&language=hr (nome base común)
    Por favor, considere informar o propietario da páxina de referencia sobre o enlace roto.

Meu foro está nunha carpeta separada chamada Iphone nas súas instrucións no panel de control en "directorio Forum" Teño / Forum

Algunha idea?

Grazas

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Cando escrito en fío diferente, o asunto é solucionado en #o voso server agora

Tags para este tema