Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 11

Thread: Argumento non válido indicado para o foreach () in [path] / includes / class_postbit.php (294)

Membro
    Rexistrado
    Decembro 2009

Default Argumento non válido indicado para o foreach () in [path] / includes / class_postbit.php (294)

Text automatically translated from: Italian to: Galician
    Translated text
    Dende que eu tivera actualizado vbet, cada vez que cambiar o nome dunha discusión sobre este erro:

Aviso: Argumento non válido indicado para o foreach () in [path] / includes / class_postbit.php (294): eval () 'd código da liña 27

Aviso: Argumento non válido indicado para o foreach () in [path] / includes / class_postbit.php (294): eval () 'd código da liña 27

¿Como corrixir isto?
    Grazas
    Original text

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Deixa-nos a versión exacta do vBET usado, vBulletin, vBSEO (usado).

Tamén por favor diga-nos o camiño que está a renomeando discusión e está facendo iso de normal ou na páxina traducida?

Membro
    Rexistrado
    Decembro 2009

Translated text
    O vbet é a última versión que teño instalada é vostede e vBSEO 3.3.2.
    Da este erro cando cambiar o nome dunha discusión na lingua orixinal, e mesmo cando intento levar a discusión da categoría a outra.
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

Eu non podo reproducir-lo nos nosos foros así que vou ter que axuda pouco do seu lado

OK - eu verifiquei fonte e é causado por algún plugin usando gancho "postbit_display_complete". vBET ten 2 plugins usando este gancho. Por favor pode determinar problemas que unha causa no seu foro? Pode simplemente facelo, desactivando un e comprobe que problema aínda existe. Se é así, entón activalas-lo e desactivar outro. Se aínda existen entón probe con discapacidade posto. Se aínda existe - entón moi probablemente a culpa non é vBET - probe facer desactivar vBET todo e cheque.

Vostede pode desactivar plugin Admin CP-> Extensións e Productos - Extensión Manager>
    Vostede pode desactivar mod todo por Admin CP-> Extensións e Productos -> Administrar Productos

Por favor me aviso sobre os resultados. Se me PM acceder detalles vou comprobar por min mesmo

Membro
    Rexistrado
    Decembro 2009

Translated text
    Tente desactivar o Tradutor Empresa e BB o mesmo erro, pero este erro comezou a darme o día despois de instalar.
    Que podo pedir entón para resolver?
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

Eu entendo que ve erro ao iniciar despois vBET está instalado. Pero, como ve vBET non ten nada que ver con iso, porque o erro aínda aparece cando vBET está desactivado. Así tamén algúns outros cambios tiveron que ser feito no seu foro. Quizais algúns outros mod tamén foi engadido, ou algunha configuración modificada.

En primeiro lugar, por favor determinar quen é culpable. Entón desactivar un a un todos os plugins que están a traballar con 'postbit_display_complete' gancho - cada cheque tempo aínda ten erro. Cando determinar quen é culpable, por favor, autor de contacto do mod que fai a desorde. Se aínda ten algunhas dúbidas - por favor, pregunta

Membro
    Rexistrado
    Decembro 2009

Translated text
    como fago para descubrir cales son os plugins que traballan con postbit_display_complete?
    grazas
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

Ir yo seu Admin CP -> Extensións e Productos - Extensión Manager> e atopar cada postbit_display_complete

Membro
    Rexistrado
    Decembro 2009

Translated text
    ben, eu teño desconectado un de cada vez e descubrín que os problemas tales como: é o "passiveVid - showthread de substitución".
    Pero cal é a escusa?
    Eu mantelo fóra?
    Grazas
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

Ir a autor deste mod e pedir-lle o que está pasando

Eu non podo ser responsable por outros mods ou sabe como están funcionando todos os mods existentes - desculpe, eu non te podo axudar máis e espero que a miña axuda era bo abondo

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema