Deixa-nos a versión exacta do vBET usado, vBulletin, vBSEO (usado).
Tamén por favor diga-nos o camiño que está a renomeando discusión e está facendo iso de normal ou na páxina traducida?
Eu non podo reproducir-lo nos nosos foros así que vou ter que axuda pouco do seu lado
OK - eu verifiquei fonte e é causado por algún plugin usando gancho "postbit_display_complete". vBET ten 2 plugins usando este gancho. Por favor pode determinar problemas que unha causa no seu foro? Pode simplemente facelo, desactivando un e comprobe que problema aínda existe. Se é así, entón activalas-lo e desactivar outro. Se aínda existen entón probe con discapacidade posto. Se aínda existe - entón moi probablemente a culpa non é vBET - probe facer desactivar vBET todo e cheque.
Vostede pode desactivar plugin Admin CP-> Extensións e Productos - Extensión Manager>
Vostede pode desactivar mod todo por Admin CP-> Extensións e Productos -> Administrar Productos
Por favor me aviso sobre os resultados. Se me PM acceder detalles vou comprobar por min mesmo
Eu entendo que ve erro ao iniciar despois vBET está instalado. Pero, como ve vBET non ten nada que ver con iso, porque o erro aínda aparece cando vBET está desactivado. Así tamén algúns outros cambios tiveron que ser feito no seu foro. Quizais algúns outros mod tamén foi engadido, ou algunha configuración modificada.
En primeiro lugar, por favor determinar quen é culpable. Entón desactivar un a un todos os plugins que están a traballar con 'postbit_display_complete' gancho - cada cheque tempo aínda ten erro. Cando determinar quen é culpable, por favor, autor de contacto do mod que fai a desorde. Se aínda ten algunhas dúbidas - por favor, pregunta
Ir yo seu Admin CP -> Extensións e Productos - Extensión Manager> e atopar cada postbit_display_complete
Ir a autor deste mod e pedir-lle o que está pasando
Eu non podo ser responsable por outros mods ou sabe como están funcionando todos os mods existentes - desculpe, eu non te podo axudar máis e espero que a miña axuda era bo abondo