Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: Convertendo idioma padrão

Default Convertendo idioma padrão

Text automatically translated from: Portuguese to: Galician
    Translated text
    Ola Marcin,

Estou cun serio problema en meu Fórum e aconteceu repentinamente, o idioma padrão do meu fórum é Portugués e está setado no vBET, porén repentinamente todos os usuarios que escolleron o idioma en portugués cando se entra na home do Fórum automaticamente a páxina muda para inglés (@www.xxx.com.br/en/forum.php)

Se eu for en miñas preferencias está como idioma padrão "Portugués", non sei máis o que facer e como dixen, ese erro aconteceu repentinamente, por favor me axude, estou che enviando os datos do meu fórum por Mensaxe Privada.
    Original text

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Por conta compartida Non podo ver a cuestión. Non usuarios no perfil estableceron idioma por defecto para Portugués? Probe definir vBET->Misc->Redirixir a lingua de usuario para Imposibilitou.

Translated text
    Desculpe non entendín como "conta compartida"? Eu creei un usuario soamente para vostede no cal vostede pode alterar seu idioma padrão

Parece que está todo de acordo miñas configuracións, vexa:

Original text

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Por conta que creou para min, eu non vexo un problema. Describe o problema en detalles.
    Tentar posto vBET->Misc->Redirixir a lingua de usuario para Imposibilitou. Súas opcións son correctas, pero o efecto que describe pode causar opción vBET->Misc->Redirixir a lingua de usuario.

Translated text
    Ben puiden solucionar o problema do seguinte xeito:

vBET -> Language Detection -> Detection API -> Estaba como Microsoft e alterei para DetectLanguage, tras este procedemento, limpar a caché de novo e volveu a funcionar.
    Original text

Translated text
    Entender tamén, que oo vBET ten problemas co plugin:

VSA - Login To User Account - vBulletin.org Forum

Cando entro co perfil dun usuario e retorno, o idioma del queda pertencendo a min.
    Original text

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Fico feliz que resolveu o problema.

Tags para este tema